رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
  • کد خبر : 10900
  • مشاهده : 31 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : لحظات نفس گیر مهار آتش‌سوزی یک برج مسکونی در کرمان
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان خبر داد؛

لحظات نفس گیر مهار آتش‌سوزی یک برج مسکونی در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از عملیات برای مهار حریق یک واحد مسکونی در شهر کرمان و نجات ٧ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان، ابراهیم بابایی اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه اول مردادماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک برج مسکونی ، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۶و ١ را به محل حادثه در خیابان شهدای دارلک اعزام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل با فریادها و درخواست کمک ساکنین که در دود و آتش گرفتار شده بودند مواجه شدند ،که سریعا نجات جان ساکنین در الویت قرار گرفت.

وی بیان کرد :آتش نشانان سریعا با لوله گذاری و آبرسانی حریق که در یک واحد مسکونی در طبقه سوم به وقوع پیوسته بود، مهار و همچنین آتش سوزی در داکت‌های انتقال تأسیسات مهار شد و از سرایت آن به سایر واحدهای این برج مسکونی که ٢۴ واحد مسکونی در آن سکونت داشتند جلوگیری به عمل آمد.
ابراهیم بابایی خاطر نشان کرد، همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و همچنین نجات ساکنان طبقات مسکونی که در دود و آتش گرفتار شده بودند و هر لحظه احتمال داشت دچار خطرات جبران ناپذیر جانی شوند توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع ٧ نفر از میان دود و آتش نجات یافته که در این بین چهار کودک وجود داشت و خوشبختانه به هیچ یک ساکنین این برج مسکونی آسیبی نرسید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در پایان گفت ؛آتش نشانان با کاوش و جستجوی خانه به خانه در این برج مسکونی از سلامت و محبوس شدن احتمالی ساکنین اطمینان حاصل نموده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی کرمان در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200