رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
  • کد خبر : 1217
  • مشاهده : 30 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : لازمه رشد و توسعه، جوانانی سالم، سرزنده و شاداب است
مهدی ارم‌ بین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت:

لازمه رشد و توسعه، جوانانی سالم، سرزنده و شاداب است

‍ مهدی ارم‌ بین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت قبل از خطبه‌های نمازجمعه جیرفت سخنرانی کرد.

‍ 💠مهدی ارم‌ بین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه ضمن تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به حضور ورزشکاران و تشکر از حضورشان در نمازجمعه گفت:

🔻در آستانه‌ی هفته تربیت بدنی هستیم و اهمیت و جایگاه ورزش بر هیچکس پوشیده نیست.

🔻متاسفانه با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان ، جیرفت به جایگاه و حق خودش نرسیده است و امیدواریم که در آینده به مرحله‌ای برسیم که همگی دغدغه ورزش را داشته باشیم.

🔻متاسفانه در جیرفت، کمترین سرانه‌ی ورزشی نسبت به جمعیت و در حد کمتر از دو دهم (۰/۲) متر را داریم.

🔻این شهرستان با توجه به وضعیت جغرافیایی و قرار داشتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر در معرض آسیب‌های جدی قرار دارد و می‌طلبد که توجه مسئولین به این حوزه بیشتر باشد و نمی‌توان ورزش را با سبک کنونی دنبال کرد.

🔻ورزش در خیلی از شهرستان‌های شمالی استان، بعنوان موضوع بسیار مهم دنبال می‌شود و در نتیجه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌کنند.

🔻لازمه رشد و توسعه، جوانانی سالم، سرزنده و شاداب است.

🔻سال گذشته یکی از شهرستان های شمالی استان ،حدود ۶۰ تیم در حوزه‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های کشوری داشته و گردش مالی این شهر در حوزه ورزش نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

🔻جیرفت در حوزه ورزش بایستی به شهرهای موفق نگاه کند و گردش مالی سال گذشته جیرفت در حوزه ورزش، چهارصد، پانصد میلیون تومان بوده است و بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار نوجوان و جوان در حوزه ورزش، آینده‌ی روشنی برای خود متصور نیستند.

🔻برخی از نگرانی‌های ما برای حضور در میادین ورزشی کشوری شامل ساماندهی و تامین هزینه‌ها است.

🔻تمام تلاش ما این است که مسئولین شهرستان و استان با چالش های ورزش جیرفت آشنا و درگیر کنیم و در شرایط کرونایی چند ماه اخیر تلاش می کنیم که برخی از مشکلات انباشته که در بحث زیر ساختی بوده را مرتفع کنیم در بحث ساختارمندی و ساماندهی هئیت‌ها و تیم‌های ورزشی کارهای مثبتی انجام شده است.

🔻برای روستاها در سال ۱۳۹۹ برنامه نصب ۲۰ تا ۲۵ چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است زیرا توجه به روستاها کمک زیادی به رشد توسعه ورزش شهرستان دارد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200