رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲
  • کد خبر : 11448
  • مشاهده : 25 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : قهرمانی تیم متحدان شمال گنبکی در مسابقات استان جام‌ محلات ایرانیان

تیم متحدان شمال شهرستان گنبکی با شکست تیم شهید گمنام بلوک جیرفت قهرمان مسابقات مینی فوتبال آقایان استان جام‌محلات ایرانیان شد.

به گزارش یزدان کرمان، در مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان کرمان جام محلات ایرانیان که به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد تیم متحدان شمال شهرستان گنبکی موفق شد در فینال مسابقات تیم شهید گمنام بلوک شهرستان جیرفت را شکست داده و قهرمان مسابقات شود.

در مراسم اختتامییه این مسابقات ریاحی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی تدین پیشکسوت فوتبال و مشاور ورزشی دفتر ارتباطات مردمی پروفسور زاهدی، امیر جعفری و حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان، وحید محمدی و علی اکبر ثابتی پور رییس و دبیر هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی استان ، علیرضا زنگی آبادی سرپرست هیات هاکی استان‌کرمان، پیمان ملکیه مسئول کمیته فوتبال خیابانی هیات ورزش های همگانی استان‌کرمان حضور داشتند و با اهدا حکم قهرمانی، مدال و کاپ قهرمانی و جوایز نقدی از تیم های اول تا سوم مسابقات تجلیل به عمل آوردند.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در مراسم اختتامییه این مسابقات گفت: تیم متحدان شمال شهرستان گنبکی مقام اول و تیم شهید گمنام بلوک شهرستان جیرفت مقام دوم و تیم شهید دهقانپناه شهرستان ریگان مقام سوم را در بخش آقایان کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، افزود: مسابقات کشوری مینی فوتبال در بخش آقایان در استان زنجان برگزار خواهد شد که امیدواریم تیم متحدان شمال شهرستان گنبکی نماینده خوب و مقتدری برای استان‌کرمان باشد.

در مراسم اختتامییه این دوره از مسابقات با توجه به راهیابی تیم های روستایی به مرحله فینال و رده بندی و کسب عناوین اول تا سوم ، وحید محمدی رئیس هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی استان کرمان نیز حضور داشت و از حضور پررنگ و چشمگیر تیم‌هایی روستایی در مسابقات مینی فوتبال قدردانی نمود.

وحید محمدی رئیس هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی استان کرمان در حاشیه این مسابقات بیان داشت: حضور تیم های روستایی در رده های بالای مسابقات و تورنمت های ورزشی نشان از استعدادهای خوب و نهفته در روستاها دارد که این مسابقات ظرفیت ها و استعدادهای روستائیان را به منصه ظهور می رساند.

وحید محمدی و علی اکبر ثابتی پور رئیس و دبیر هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی استان کرمان با اهدا مدال و کاپ قهرمانی از زحمات و حضور چشمگیر تیم هایی روستایی تجلیل کردند و اعلام آمادگی کردند تیم های روستایی را در مسابقات حمایت و کمک می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200