رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
  • کد خبر : 11454
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : قهرمانی تیم بانوان شهدای ساردوئیه در مسابقات مینی فوتبال استان

مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان کرمان جام محلات ایرانیان که به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد در بخش بانوان تیم شهدای ساردوئیه شهرستان جیرفت موفق شد با کسب بیشترین امتیاز قهرمان مسابقات شود.

به گزارش یزدان کرمان، در مراسم اختتامییه این مسابقات ریاحی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی تدین پیشکسوت فوتبال و مشاور ورزشی دفتر ارتباطات مردمی پروفسور زاهدی، امیر جعفری و حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان، غزال فریبرز نایب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی استان کرمان، وحید محمدی و علی اکبر ثابتی پور رییس و دبیر هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی استان ، علیرضا زنگی آبادی سرپرست هیات هاکی استان‌کرمان، پیمان ملکیه مسئول کمیته فوتبال خیابانی هیات ورزش های همگانی استان‌کرمان حضور داشتند و با اهدا حکم قهرمانی، مدال و کاپ قهرمانی و جوایز نقدی از تیم های برتر مسابقات تجلیل به عمل آوردند.

غزال فریبرز نایب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی استان کرمان در مراسم اختتامییه این مسابقات بیان داشت: تیم شهدای ساردوئیه در یک رقابت تنگاتنگ و سخت با تیم دهیاری روستای شرف آباد شهر کرمان موفق شد با تفاضل گل بیشتر در یک جدول دوره ای مقام قهرمانی را کسب نماید.

وی با اشاره به اینکه تیم قهرمان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد، افزود: تیم شهدای ساردوئیه شهرستان جیرفت به مسابقات جام محلات ایرانیان به میزبانی همدان اعزام خواهد شد و امیدواریم نماینده با صلابتی برای استان کرمان در مسابقات کشوری باشد.

غزال فریبرز حضور بانوان در مسابقات ورزشی را با ارزش دانست و گفت: بانوان با محدودیت ها و سختی های فراوان در تمرینات و سپس در مسابقات شرکت می کنند که حضورشان در مسابقات حرفه ای ورزشی را مغتنم می شماریم و اراده و همت و تلاششان ستودنی و تحسین برانگیز است.

تیم‌ دهیاری روستای شرف آباد شهر کرمان مقام دوم و تیم مجتمع ورزشی امام علی (ع) شهرستان کوهبنان مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200