رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

بنا به اظهارات نماینده فدراسیون فوتبال در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و سرمربی شهرداری همدان، احسان اکبری به همراهِ کوبل داوری کرمانی بازی شهرداری بندرعباس و شهرداری همدان در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور که به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می‌شد، عالی عمل کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی هئیت فوتبال استان کرمان؛ احسان اکبری به عنوان دوار وسط، محمد نجمی زاده، علیرضا برزگر به عنوان کمک‌داوران و علی عرب هم داور چهارم کوبل داوری بازی شهرداری بندر عباس و شهرداری همدان را در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تشکیل داده بودند. این داوران جوان و با انگیزه در این بازی بسیار تا بسیار عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. منصور جنتی که از دواران بزرگ استان کرمان در سال‌های پیشین بوده است به عنوان نماینده فدراسیون در این بازی حضور داشت که در مورد عملکرد این کوبل گفته است: یک کوبل جوان و آینده‌دار از استان کرمان راهی مسابقات شده که جای خوشحالی برای جوانان و علاقه‌مندان دارد که واقعا در بازی شهردای بندرعباس و شهرداری همدان از سری مسابقات لیگ دسته دوم قدرت و شایستگی خود و استان کرمان را به اثبات رساندند.او ادامه داده است: امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد یک کوبل دیگر در سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.
سرمربی شهرداری همدان نیز با اشاره به داوری این دیدار بیان کرده است: داور واقعا باید بگویم قضاوت بسیار خوبی داشت و اعتقاد دارم این داور را در لیگ‌های بالاتر در آینده خواهیم دید.
طلایی‌منش خاطرنشان کرده است: امیدواریم همه داوری‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدون مشکل و با قضاوت بی‌طرفانه همراه باشد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200