رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱
  • کد خبر : 1789
  • مشاهده : 26 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : قضاوت داوران کرمانی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال
رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان خبر داد

قضاوت داوران کرمانی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال

کوبل داوری استان کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران را قضاوت می کند. عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در روز های چهارشنبه و پنج شنبه […]

کوبل داوری استان کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران را قضاوت می کند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در روز های چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ آذر ماه با ۸ دیدار پیگیری پیگیری می شود که یکی از این دیدار ها را کوبل داوری استان کرمان قضاوت می کند.


او افزود: بدین ترتیب، سیدرضا مهدوی در کنار امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران را که ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه روز پنج شنبه ۶ آذر ماه در اصفهان برگزار می شود، قضاوت می کنند، میثم حیدری داور چهارم است و علیرضا یزدانی دیدار را نظارت می کند.
امیرخسروی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار نمایندگان استان کرمان مقابل حریفانشان اشاره و تصریح کرد: در نخستین این دیدارها، تیم های گل گهرسیرجان و فولاد خوزستان ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ آذرماه در سیرجان مقابل هم صف آرایی می کنند که این دیدار را علی صفایی در کنار حسن انتظاری و محمد عطایی قضاوت می کنند، جواد رحیم زاده داور چهارم است و سعید بطحایی بر بازی نظارت دارد.
او با اعلام اینکه آلومینیوم اراک هم ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ آذرماه در خانه به مصاف مس رفسنجان می رود، بیان داشت: در این دیدار یاسر همرنگ در کنار فرزاد بهرامی و حمیدرضا کنعانی سوت می زد، سعید لهراسبی داور چهارم است و حاتم بک پور بر بازی نظارت می کند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200