رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : 7434
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : عملکرد سال ۱۴۰۰ هیات فوتبال شهرستان کرمان

رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گزارشی از عملکرد یک ساله هیات در سال 1400 را ارائه داد.

رضا شجاعی ضمن تقدیر از همکاران هیات در سال گذشته افزود: برگزاری مسابقات لیگ شهرستان، آموزش داوران، به‌روزرسانی مربیان، برگزاری فستیوال‌ها و حمایت از باشگاه‌های کم‌برخوردار از برنامه‌های اصلی این هیئت می‌باشد که توانستیم برنامه‌های زیرا اجرا کنیم:
– برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در رده‌های سنی (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید)
– مسابقات فوتسال فنی و حرفه ای کشوری
– مسابقات فوتسال بانوان شهرستان کرمان
– کلاس مربی‌گری فوتبال درجه (D)ایران
– کلاس مربیگری فوتبال درجه (C) آسیا
– کلاس مربیگری فوتسال سطح یک (ایران)
– کلاس مربیگری فوتسال سطح یک ( آسیا)
– برگزاری مسابقات فوتبال( لیگ دسته دو کشور)
– برگزاری مسابقات ( رده‌های سنی کشور)
– برگزاری مسابقات فوتسال (کارکنان دولت)
– برگزاری مسابقات فوتبال (رده سنی ۱۲ سال)
رییس هیأت گفت: سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها، بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین، در برگزاری مسابقات، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ازسوی تیم‌ها الزامی‌است و تیم‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ازسوی فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان هستند.
شجاعی تصریح کرد: تیم بازرسی هیأت فوتبال شهرستان به‌همراه تیم پزشکی، از فعالیت باشگاه‌ها بازدید خواهد کرد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی افزود: مسابقات فوتبال رده سنی (نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) که از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شوند.
رضا شجاعی اظهار داشت: با توجه به رویکرد و راهبرد جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان، با بهره‌گیری از پیشکسوتان و استفاده از نیروهای جوان، به‌دنبال ایجاد ساختاری اصولی و پیشرفته برای فوتبال شهرستان کرمان هستیم.


برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی
این مسابقات با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پاس کرمان «نیروی انتظامی» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، با حضور ۴۸ تیم در هشت گروه شش تیمی‌در سالن پاس برگزار شد.

برگزاری مسابقات لیگ بزرگسالان فوتسال بانوان به مناسبت دهه فجر
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، از برگزاری مسابقات لیگ بزرگسالان فوتسال بانوان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.
رضاشجاعی گفت: این مسابقات با حضور هفت تیم پرند کرمان، بیگلری، ستارگان ترکزاده ماهان، گلباف، ساسان، پارسه کرمان و کمیل در دو گروه، چهار و سه تیمی‌به رقابت می‌پرداختند.

برگزاری کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهر کرمان
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، از برگزاری کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهرستان کرمان برگزار شد. رضا شجاعی گفت: این دوره با تدریس «علیرضا نقیبی» چهارم بهمن‌ماه در سالن «شهید محمد عباس‌زاده» باشگاه شهرداری کرمان با تدریس «علیرضا نقیبی» با تعداد ۱۵ مربی برگزار ‌شد.

مسابقات فوتسال ادارات کل فنی و حرفه‌ای کشور
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، مسابقات فوتسال ادارات کل فنی و حرفه‌ای کشور توسط هیأت فوتبال شهرستان کرمان برگزار شد. رضا شجاعی گفت: این مسابقات به همت هیأت فوتبال شهرستان کرمان، با حضور ۸ تیم از دوم بهمن‌ماه، در سالن‌های پیام‌ نور، تلاش و دانشگاه آزاد برگزار شد. وی افزود: این مسابقات با حضور تیم‌های البرز، خراسان رضوی، تبریز، اهواز، لرستان، سمنان، فارس و کرمان برگزار شد.

مسابقات فوتسال رده‌های سنی شهرستان کرمان یادواره «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم‌های فوتسال «صنعت‌ مس»، «سهندکیا»، «کرمان فراراه» و «پیام»، قهرمان رده‌های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان شهرستان کرمان شدند. رضا شجاعی افزود: در رده سنی نونهالان تیم «پیام» مقام اول، تیم «کاوش» دوم و تیم «کمیل» مقام سوم را کسب کردند. وی ادامه داد: همچنین در رده سنی نوجوانان تیم «کرمان فراراه» اول، تیم «پیام» دوم و تیم «کارما» سوم شدند.

برگزاری کلاس مربی‌گری فوتبال درجه Dدر شهرستان کرمان
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان کرمان با تدریس استاد «نژادباقری» برگزار شد. رضا شجاعی گفت: کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال در شهرستان کرمان، در محل هیأت فوتبال استان کرمان به مدت هفت و با شرکت ۲۴ نفر برگزار ‌شد.

 

برگزاری مسابقات فوتسال «یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» شهر باغین
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، از برگزاری مسابقات فوتسال «یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» شهر «باغین» برگزار ‌شد.
رضا شجاعی، با بیان اینکه قرعه‌کشی مسابقات فوتسال شهر «باغین» انجام شد و تیم‌های شرکت‌کننده حریفان خود را شناختند، گفت: تیم‌های «نیروگاه فولاد بوتیا»، «شرکت گل‌تاج»، «ذوب و نورد» و «حوزه ولی‌عصر(عج)»، در گروه اول و تیم‌های «اطلس»، «سیدالشهدا(ع)»، «قائم‌آباد» و «مجمع المهدی(عج)» در گروه دوم، با هم به رقابت می‌پرداختند. وی ادامه داد: این مسابقات از یک‌شنبه ۱۹ دی‌ماه با شرکت هشت تیم در سالن ورزشی «علمدار» شهر «باغین» برگزار ‌شد.

 

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت یادواره «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»
مسابقات فوتسال کارکنان دولت یادواره «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» در سالن «بشری» برگزار شد.
رییس هیأت فوتبال گفت: این مسابقات با حضور ۲۷ تیم از ادارات شهرستان کرمان، از پانزدهم آذرماه آغاز و در سی‌ام آذرماه به پایان رسید. رضا شجاعی با بیان اینکه مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شد، هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان دولت دانست.

برگزاری مسابقات جوانان جام «شهید علی لندی»
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم فوتبال «جوانان ستارگان ماهان»، قهرمان مسابقات جوانان جام «نوجوان شهید علی لندی» شد. رضا شجاعی، با بیان اینکه این مسابقات به همت هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان بخش ماهان با شرکت پنج تیم برگزار شد. وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم «جوانان ستارگان ماهان» با نتیجه «۵» بر «۱» برابر تیم «شهیدان قاسم‌زاده» به پیروزی رسید.

 

برگزاری دوره آموزش مربی‌گری فوتبال درجه C آسیا
برگزاری دوره آموزش مربی‌گری فوتبال درجه C آسیا با حضور محسن سلاجقه سرپرست هیات فوتبال استان کرمان، رضاشجاعی رییس هیات فوتبال شهرستان کرمان، اعضای هیات فوتبال استان و شهرستان کرمان، مربیان و پیشکسوتان استان برگزار شد. این دوره مربی‌‌گری با حضور ۲۴ شرکت‌کننده به همت هیات فوتبال شهرستان کرمان، در محل هیات فوتبال استان کرمان برگزار می‌گردید.

برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال رده‌های سنی شهرستان کرمان
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، مسابقات فوتسال رده‌های سنی شهرستان کرمان با حضور ۲۹ تیم برگزار شد. رضا شجاعی گفت: مسابقات فوتسال در رده‌های سنیِ نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به ‌صورت رفت و برگشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف بالابردن روحیه نشاط و شادابی در جامعۀ ورزش فوتبال کرمان برگزار گردید.

برگزاری مسابقات فوتسال رده‌های سنی شهرستان کرمان
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، مسابقات فوتسال رده‌های سنی شهرستان کرمان در آبان‌ماه برگزار شد. رضا شجاعی گفت: این مسابقات در رده‌های سنیِ نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به‌صورت رفت و برگشت برگزار گردید. رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان افزود: این مسابقات از ابتدای سال برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شیوع کرونا به تأخیر افتاد.

 

تیم وحدت قهرمان مسابقات فوتسال بانوان بخش ماهان شد
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم وحدت قهرمان مسابقات فوتسال جام «دوستی» بخش ماهان شد. شجاعی با بیان اینکه این مسابقات چهارجانبه به مناسبت هفتۀ تربیت‌بدنی و ورزش به‌صورت دوره‌ای در سالن ماهان برگزار شد، گفت: در این مسابقات تیم «وحدت» موفق شد در پایان با شکست سایر تیم‌ها قهرمان این دوره از مسابقات شود. وی افزود: تیم «امید» نیز پس از پذیرفتن شکست از تیم «وحدت»، مقام دوم و تیم «پیام»، مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

تیم «کهنینو» قهرمان مسابقات فوتبال جام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، بخش ماهان شد
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم «کهنینو»، در دیدار فینال مسابقات فوتبال جام «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، موفق شد تیم «جوپار» را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود. شجاعی افزود: این مسابقات که با حضور ۱۶ تیم و به همت هیأت فوتبال ماهان در زمین چمن ورزشی تازه‌تاسیس ماهان برگزار شد، به ایستگاه پایانی رسید و تیم «کهنینو» موفق شد در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۲ تیم «جوپار» را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

 

برگزاری مسابقات فوتبال جام «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» بخش «ماهان»
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: مسابقات فوتبال جام «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» بخش «ماهان»، جام «سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، با حضور ۱۶ تیم از مناطق بخش «ماهان» برگزاری گردید. رضا شجاعی افزود: مسابقات فوتبال بخش «ماهان» در زمین چمن مصنوعی «ماهان» در دو گروه، به‌صورت دوره‌ای برگزار شده است. وی ادامه داد: این مسابقات به همت هیأت فوتبال بخش «ماهان» و در دو گروه «الف» شامل تیم‌های «اسماعیل‌آباد»، «کلاه‌دراز»، «شهید علیرضایی»، «ثامن‌الائمه(ع) محی‌آباد»، «شهدای عرب‌آباد»، «شاه ولی»، «کشاورز لنگر»، «شهدای صاحب‌الزمان»(عج) برگزار شد.

 

مسابقۀ دوستانه بین دو تیم «پیشکسوتان کرمان» و «کنگره ۶۰»
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، از دیدار دوستانه بین دو تیم «پیشکسوتان کرمان» و «کنگره ۶۰» با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان برگزار شد.
رضا شجاعی گفت: به مناسبت هفتۀ مبارزه با مواد مخدر، با حضور میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و منصور دامغانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و جمعی از پیشکسوتان استان، دیدار دوستانه بین دو تیم «پیشکسوتان استان» و «کنگره ۶۰» برگزار گردید.

 

«امیران» قهرمان نوجوانان شهرستان کرمان شد
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان، از قهرمانی تیم «امیران» در مسابقات فوتبال شهرستان کرمان در رده سنی نوجوانان خبر داد.رضا شجاعی، با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۱۰ تیم برگزار شد، گفت: در دیدار پایانی این دوره از مسابقات، تیم «امیران» موفق شد با نتیجه دو بر صفر، تیم «شاهین(الف)» را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود. وی افزود: در مسابقه رده‌بندی نیز تیم «کیان‌مهر»، تیم «پیام» را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو برداشت و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

«صنعت مس کرمان» قهرمان رده سنی نونهالان فوتبال شهرستان کرمان شد
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم نونهالان «صنعت مس کرمان»، قهرمان رده سنی نونهالان فوتبال شهرستان کرمان شد. رضا شجاعی افزود: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم برگزار شد که در مسابقه پایانی، تیم «صنعت مس کرمان» موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر، تیم «امیران» را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود. وی ادامه داد: در مسابقه رده‌بندی نیز تیم «شاهین» موفق شد با شکست تیم «کیان‌مهر» با نتیجه ۳ بر صفر، به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد.

برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های شهر کرمان
تیم فوتبال «دانشگاه علوم پزشکی کرمان»، قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه‌های شهر کرمان شد.رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: تیم فوتبال «دانشگاه علوم پزشکی کرمان»، با قهرمانی در مسابقات فوتبال شهر کرمان، مجوز راه‌یابی به مسابقات جام «سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، هیأت فوتبال استان کرمان را دریافت کرد. رضا شجاعی افزود: در این مسابقات که با حضور تیم‌های «دانشگاه علوم پزشکی»، «شهرداری کرمان» و «نخل جنوب»، در زمین چمن علوم پزشکی برگزار شد، تیم فوتبال «دانشگاه علوم پزشکی» موفق شد با برتری بر تیم‌های «شهرداری» و «نخل جنوب»، به مسابقات جام «سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی» هیأت فوتبال استان که در اسفندماه برگزار شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200