رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر : 11350
  • مشاهده : 59 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر :  طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه در سطح استان در حال اجراست

مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، از روند اجرای طرح شهید عجمیان در هنرستان دخترانه‌ی فنی و حرفه‌ای فرهنگیان کرمان، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،  رضا هدایتی در این بازدید ضمن تشکر از همه‌ی دست‌اندرکاران آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که بیش از بیست سال در نوسازی مدارس خدمت کرده‌ام شهادت می‌دهم که اقداماتی که در این دو سال در آموزش و پرورش استان استان اتفاق افتاده است واقعا بی‌نظیر است.

وی با اشاره به وقوع تحول در حوزه‌ی زیرساخت در آموزس و پرورش استان، افزود: بیش از ۴۰۰ پروژه‌ی نیمه‌تمام در استان داشتیم که الان این تعداد به زیر ۷۰ پروژه رسیده است.

وی افزود: ما تمام سعی خود را می‌کنیم که تا پایان سال تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به پایان برسانیم و در یک سال اخیر نیز نیز موفق شدیم ۷۱۳ کلاس درس را تکمیل نماییم. ان‌شاالله این نهضت تا اول مهرماه ادامه دارد

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به طرح شهید عجمیان، اظهار داشت: معنای طرح شهید عجمیان، این است که ما نسبت به فضاهای اطرافمان بی‌تفاوت نباشیم و این طرح ان‌شاالله در طول سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تا کنون برای ۱۰۹ مدرسه مبالغی جهت اجرای طرح شهید عجمیان و بهسازی و شاداب‌سازی محیط مدرسه واریز شده است و ۲۰۰ مدرسه هم در انتظار واریز وجه قرار دارند.

هدایتی گفت: همین‌جا به مدیران محترم آموزش و پرورش استان اعلام می‌کنیم که اگر مدرسه‌ای توان خرید تجهیزات جهت بهسازی و شاداب‌سازی را ندارد، نوسازی مدارس آماده‌ی خدمت‌رسانی و کمک است.

وی‌با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی کارها، اذعان داشت: گروه‌های جهادی واقعا پای کار آمدند و جای شکر است که بحث گروه‌های جهادی و جهاد سازندگی در این دولت احیا شده است و این بسیار مهم است.

عضو شورای آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه در سطح استان کرمان با کمک مردم و گروه‌های جهادی در حال اجراست و تا کنون بیش از ۶ تن رنگ و امکاناتی از جمله کفی و پشتی صندلی به این مدارس تحویل داده شده است‌.

بر پایه‌ی این گزارش، پویش ملی طرح شهید سید روح‌الله عجمیان در راستای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری گروه‌های جهادی و مردم در سراسر کشور از جمله در استان کرمان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200