رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر : 12195
  • مشاهده : 62 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : ضرورت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه تاکید کرد

ضرورت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی

مدیر عامل هلدینگ سرچشمه در بازدید از شرکت آلیاژکار اصفهان ضمن تاکید بر اجرای برنامه های توسعه‌ای، آموزش و استفاده از نیروی انسانی جوان و باانگیزه در کنار نیروهای با تجربه را لازمه استمرار تولید و عامل افزایش بهره‌وری دانست.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد، مدیر عامل هلدینگ مس سرچشمه روز چهارشنبه از بخش‌های مختلف اداری و تولیدی شرکت آلیاژکار اصفهان بازدید کرد.

در این بازدید یک روزه که با حضور اعضاء هیات مدیره شرکت آلیاژکار اصفهان و برخی از مدیران هلدینگ مس سرچشمه انجام شد، علاوه بر ارائه آخرین گزارشات تولید و فروش این شرکت، چالش‌ها و مسائل موجود و راه حل‌ رفع آن ها مطرح شد.

عابدی نژاد در حاشیه این بازدید، ضمن تشکر از زحمات کارکنان و هیات مدیره شرکت آلیاژکار اصفهان، بر لزوم اجرا برنامه های توسعه ای در بخش تولید تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت توسعه با شناخت و مطالعه دقیق و کامل صورت گیرد و همه بخش های مرتبط با تولید، از بازار مواد اولیه تا بازار فروش در نظر گرفته شود، در غیر اینصورت نتیجه مورد انتظار حاصل نخواهد شد.

مدیر عامل هلدینگ مس سرچشمه در ادامه به نقش و اهمیت واحدهای تولیدی در اشتغال و رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروی کار جوان و دارای انرژی و انگیزه در کنار نیروهای با تجربه یکی از اصول استمرار موفقیت در واحدهای تولیدی است و در کنار آن لازم است به تاثیر آموزش در بالا بردن کیفیت محصولات و کاهش هزینه ها توجه لازم بشود.

عابدی‌نژاد در پایان با تشکر از نگاه توسعه محور سهامداران شرکت آلیاژکار اصفهان اذعان داشت: به همت کارکنان و با حمایت هیات مدیره، شاهد اتفاقات خوبی در ماه های اخیر در این شرکت بودیم و شرکت در مسیر رشد قرار گرفته است گرچه باید سرعت آن را افزایش داد. برای اینکار ضروری است در کنار شناسایی چالش های موجود و رفع آن‌ها، روش ها و فرصت های توسعه‌ای احصا و رویکردهای جدید و کارآمد در این صنعت مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200