رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
  • کد خبر : 7115
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : صعود مس کرمان به عنوان بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱ رقم خواهد خورد
امید شهریاری بازیکن سابق و کارشناس فوتبال:

صعود مس کرمان به عنوان بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱ رقم خواهد خورد

امید شهریاری بازیکن سابق و کارشناس فوتبال معتقد است که صعود مس کرمان به لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱ رقم خواهد خورد.

امید شهریاری بازیکن سابق و کارشناس فوتبال گفت: همانطور که مستحضر هستید تیم مس کرمان امسال بیشترین امتیازات نیم فصل را از زمان حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جمع آوری کرده، بنابراین می‌توانیم بگوییم کادر فنی و مجموعه مس کرمان تا این جا عملکرد قابل قبول و بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

او ادامه داد: هرچند در جریان هستید که حداقل ۱۲ امتیاز به علت مسائل داوری و سوخته شدن پنالتی از تیم مس گرفته شد.

شهریاری بیا بیان اینکه مس کرمان رکوردهای جالبی را امسال به خود اختصاص داده گفت: مس کرمان در این فصل با هشت پیروزی متوالی رکورد بیشترین برد تاریخ را به خود اختصاص داده است اما قطعا هدف بسیار بالاتر از ارقام و اعداد و ثبت رکوردهاست.

او افزود: تمام بازی‌های امسال مس کرمان را همانند سال‌های گذشته دنبال کردم، نکته مهمی که امسال در تیم مشهود است، همدلی بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و هواداران تیم مس کرمان است.

به گفته شهریاری، امسال هیچ ریخت و پاشی در تیم صورت نگرفته و بازیکنان بر اساس شایستگی جذب شدند.

او می‌گوید: تیم مس کرمان بسیار با حوصله بازی می‌کند و  کم اشتباه می‌کند.

شهریاری با تاکید بر درایت کادر فنی مس کرمان و فرزاد حسینخانی گفت: کادر فنی بومی و با تجربه در راس کار در تیم مس کرمان قرار دارند و ثابت کردند در صورت اعتماد به مربیان بومی چه اتفاقات درخشانی برای فوتبال استان ما رقم خواهد خورد.

شهریاری معتقد است: امسال کم حاشیه‌ترین سال فوتبالی تیم مس است و هواداران و مربیان و هئیت فوتبال و تمام دست اندرکاران دست به دست هم داده اند، تا همراه تیم مس و یار دوازدهم مس باشند.

شهریاری در ادامه می‌گوید: هر چند طبیعی است که زمانی تیم نتیجه می‌گیرد، یک سری اتفاقات غیر فوتبالی هم علیه تیم رخ می‌دهد که زمانی تیم مس کرمان تمام تمرکزش بر روی اهداف خود است این حواشی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

به گفته این کارشناس فوتبال، تیم مس کرمان آن قدر هوشیار است که تحت تاثیر این اتفاقات قرار نگیرد و آن قدر شایسته بوده که از الان امیدوار باشیم یکی از بهترین اتفاقات سال ۱۴۰۱ را جشن بگیریم.

شهریاری در پایان گفت: من ایمان دارم که جای تیم مس در لیگ برتر بسیار خالی است و طرفداران تیم های دیگر هم دلشان برای این تیم ریشه دار تنگ شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200