رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹
  • کد خبر : 3702
  • مشاهده : 22 بازدید
  • اخبار » یادداشت
  • چاپ خبر : شکار شیر در شیراز با دستان مطمئن نارنجی
گام سوم برای بلندترین پرش

شکار شیر در شیراز با دستان مطمئن نارنجی

سعید قرایی
مس در حالی نیم فصل دوم لیگ یک را آغاز کرد که بنا به رتبه حریفانش در جدول و امتیازات آن ها، سه گام بسیار مهم را برابر خود می دید… سه گامی که گام برداشتن درست تا لحظه آخر در آن می تواند منجر به یک پرش بلند برای مس جهت ماندگاری در صدر جدول شود.

دو گام از این سه گام برابر شاهین و آستار به بهترین شکل ممکن برداشته شد و حالا نوبت به گام سوم که مهمترین و سخت ترین آن ها برای مس کرمان در این مقطع زمانی می باشد رسیده است و آن بازی برابر سپاسی در شیراز است.

مس که در دو بازی قبلی خود کیفیت فنی و توان بالای ذهنی خود را به خوبی اثبات کرده بود، در بازی برابر سپاسی با افزودن بیشتر بر آن ها، توانایی کسب حداکثر امتیاز از این بازی را در چنته خود دارد.

مس در بازی با شاهین با وجود اینکه در زمین حریف به میدان رفته بود اما با برنامه ریزی دقیق برای خود و تمرکز کامل نفراتش نه تنها اجازه نزدیک شدن شاهین به رتبه خود را نداد که با گرفتن سه امتیاز کامل از این دیدار، در صدر جدول فاصله خود را با رقیبان بیشتر کرد و این کاری است که مس در شیراز نیز توانایی انجام آن را دارد… یعنی در مرحله اول سپاسی اجازه دست درازی و نزدیک شدن به صدر جدول را در این بازی خانگی خود پیدا نکند و در ادامه حتی گرفتن سه امتیاز و شکار شیر در شیراز.

مس با کلین شیت در دو بازی قبلی و عملکرد عالی خط تهاجمی خود نشان داده است که در همه قسمت های زمین هارمونی و نظم خود را پیدا کرده است و از همین رو هواداران مس امیدوارند که با حفظ این صلابت دفاعی در بازی برابر سپاسی، بازیکنان آماده و سرعتی در خط حمله ضربه کاری را به پیکر میزبان وارد کنند مثل اتفاقی که در بوشهر و در بازی با شاهین رخ داد.

برای این کار آنچه که باید در طول نود دقیقه و حتی بیشتر برای مس کرمان حفظ شود، تمرکز بالا و دقت در نهایت حد خود می باشد… مس در بازی با آستارا در دو صحنه با از دست دادن تمرکز و اشتباه انفرادی دروازه خود را به شدت تحت خطر قرار داد که قطعا در طول 90 دقیقه بازی با سپاسی هرگز این اتفاق از سوی نارنجی پوشان کرمانی رخ نخواهد داد.

اگر امتیازهای نیم فصل دوم را کلیدهای باز کردن درب صعود به لیگ برتر محسوب کنیم، امتیاز بازی با سپاسی از آن دسته کلیدهای طلایی است که قفل های راه صعود را برای مس بیشتر باز خواهد کرد و البته که به دست آوردن کلید طلا برای مس تلاشی از جنس طلا می خواهد.

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200