رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

با توجه به اهمیت فرآیند اطلاع رسانی و به منظور افزایش یکپارچگی اخبار وانتشار رویدادها بر پایه اندیشه گروهی شورای مشورتی رسانه ای بهزیستی استان کرمان تشکیل شد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان بر پایه سیاست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر استفاده حداکثری از توان مشورتی وارتباطی رسانه ها در سطح جامعه جمعی از اصحاب رسانه با حضور در سالن اجتماعات شهید ارشاد ستاد اداره کل بهزیستی استان کرمان با حضور مدیر کل این اداره اولین شورای مشورتی رسانه ای بهزیستی استان کرمان را برگزار کردند .
علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این نشست با تقدیر از همراهی وهمکاری ارزنده اصحاب رسانه با اهداف وماموریتهای سازمانی بهزیستی در استان کرمان طی سخنانی بیان داشت : ریشه وبنیان بسیاری از مشکلات ومعضلاتی که هم اکنون در سطح جامعه شاهد آن هستیم عدم آگاهی وسطح پایین توان ومهارت لازم برای مقابله مناسب وبه هنگام افراد جامعه در مواجهه با مشکلات است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چند نمونه از اتفاقات ثبت شده ادامه داد : با یک بررسی اجمالی وسطحی در روند شکل گیری این وقایع میتوان به وضوح تاثیر میزان سطح پایین آ گاهی افراد عادی جامعه را در شکل گیری یک واقعه تلخ مشاهده ولمس کرد بنابراین نقش واهمیت رسانه ها در عمل به رسالت ذاتی خود که با لا بردن سطح آگاهی افراد جامعه است به خوبی لمس میشود . مدیر کل بهزیستی استان کرمان در ادامه سخنان خود افزود : مهار وکنترل موثر معضلات اجتماعی در هیچیک از جوامع کنونی با تکیه بر توان مجموعه های دولتی امکان پذیر نیست و در این بین اشاعه وگسترش فرهنگ پیشگیری و بالابردن سطح توان مواجهه درست با مشکلات فردی واجتماعی تنها از طریق استفاده از فضای رسانه ای وقدرت نفوذ این ابزار کارامد در سطح جامعه امکان پذیر است وی افزود :در این بین صاحبنظران وفعالین در این حوزه بهترین شرکای اجتماعی در بحث ارتقا سطح اگاهی جامعه برای مجموعه هایی همچون بهزیستی هستند تا علاوه بر معرفی خدمات گسترده حمایتی وتخصصی با ایجاد فضای آموزش وانتقال محتواهای مناسب و آگاهی بخش ، جامعه را به سمت دست یابی به شرایط متعادل و آرامش بخش سوق دهند .
وحیدزاده اذعان داشت : در نشست امروز چند تن از فعالان رسانه ای که سوابق کار اجتماعی داشتند دعوت شده اند و بزودی تعداد دیگری از دوستان نیز به این حوزه اضافه خواهند شد. در ادامه این نشست صمیمانه اصحاب رسانه هریک با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون پیشنهادات مطرح شده از ایجاد وتشکیل این شورا ابراز خرسندی کرده وامادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام نمودند . گفتنی است تشکیل شورای مشورتی رسانه ای در راستای ارتباط نزدیک تر مجموعه بهزیستی با اصحاب رسانه واستفاده از پیشنهادات تخصصی و توان بالای ارتباطی آنان با تمام لایه ها وطبقات اجتماعی به منظور گسترش فرهنگ پیشگیری وانتقال گسترده محتواهای آموزشی در بین اقشار مختلف جامعه بوده است که با تداوم این همکاری جمع بیشتری از اصحاب رسانه به این شورای مشورتی خواهند پیوست.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200