رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر : 11496
  • مشاهده : 64 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : شش مصدوم حاصل تصادفات در شهر کرمان
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

شش مصدوم حاصل تصادفات در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو مورد تصادف خودرو در شهر کرمان و مجروح‌شدن شش نفر خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از  امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی، با اشاره به وقوع تصادف در بزرگراه «امام رضا(ع)» گفت: این حادثه در ساعت ١۵:۶ یک‌شنبه، ١٩ شهریورماه گزارش شده است.

وی افزود: آتش‌نشانان با اطلاع از حادثۀ برخورد دو دستگاه خودروی «تیبا » و «سمند» در بزرگراه «امام رضا(ع)»، حدفاصل پل «کوثر» و سه‌راهی «شرف‌آباد»، برای امداد‌رسانی در محل حاضر شدند.

بابایی ادامه داد: به‌دلیل تصادف شدید خودروها و احتمال وقوع آتش‌سوزی و با توجه به قرارداشتن در یکی از مسیرهای پُرتردد شهر و احتمال به‌وجودآمدن حادثۀ‌ ثانویه، مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره «دو» در اسرع وقت وارد عملیات شدند و دو نفر سرنشین مصدوم خودرو «تیبا »را به‌سرعت از داخل خودرو خارج و نجات دادند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه، به حادثۀ دوم اشاره کرد و از مجروح‌شدن چهار نفر در حادثۀ تصادف برخورد خودرو «پراید» با درخت واقع در ابتدای «هفت‌باغ علوی» خبر داد.

بابایی بیان کرد: این حادثه در ساعت ٢٢:٣٣ دقیقه ١٩ شهریورماه اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این حادثه یک خودروی «پراید» که حامل چهار نفر سرنشین بود، پس از برخورد با درخت، دچار حادثه شد و سرنشینان آن به‌ شدت مصدوم و در میان آهن‌پاره‌ها محبوس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه، تیم‌ امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره «٣و٩» به محل حادثه اعزام شد که با تلاش این تیم، سرنشینان نجات یافتند و مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

بابایی یادآور شد: در هر دو حادثه، آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه، از حریق احتمالی خودروها جلوگیری کردند و به‌منظور جلوگیری از حادثۀ‌ ثانویه احتمالی، اقدامات ایمنی ناشی از حوادث را انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200