رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
  • کد خبر : 10807
  • مشاهده : 22 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : شرکت های بزرگ را برای کمک به بهزیستی پای کار می آوریم
استاندار کرمان در بازدید از مرکز نگهداری از کودکان دارای معلولیت ذهنی شهید فیاض بخش :

شرکت های بزرگ را برای کمک به بهزیستی پای کار می آوریم

در دومین روز از هفته بهزیستی محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با هیات همراه خود از مرکز نگهداری از کودکان دارای معلولیت شهید فیاض بخش کرمان بازدی به عمل آورد

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار که معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشتند بخشهای مختلف این مجموعه مورد بازدید قرار گرفت و استاندار کرمان ازنزدیک کودکان این مرکز را مورد لطف و محبت خود قرار داد.
در حاشیه این دیدار استاندار کرمان ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت : خداوند متعال را شاکریم که در هفته بهزیستی توفیق بازدید از این مرکز را نصیب ما کرد.


وی افزود : بهزیستی نمی تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز ها و تقاضاهای جامعه هدف باشد و یکی از ضرورتهایش این است که خیرین و شرکتهای بزرگ وارد میدان شده و از بهزیستی حمایت کنند.
فداکار با اشاره به اینکه هزینه نگهداری و دارو و درمان افراد دارای معلولیت بسیار بالاست اظهار داشت : برخی از این افراد دارای هزینه های خاص و هزینه های مصرفی بالا هستند و اکثر این مجموعه ها را خیرین اداره میکنندو ما باید شرکت ها را پای کار بیاوریم تا با پشتیبانی از این مراکز لا اقل بتوانیم حداقل خدمات برای این افراد فراهم کنیم.
استاندار کرمان افزود : این افراد انسانهای خاصی هستند که نیاز های خاصی را دارند ، از جمله روان درمانی ،گفتار درمانی ،مشاوره روانشناسی ، داروهای خاص ، غذای خاص و خلاصه هزینه های متنوعی که عمده آنها هم گران هستند و به همین لحاظ امیدوارم به حول و قوه الهی شرکتهای بزرگ را پای کار بیاوریم که با پشتیبانی از مراکز بهزیستی ،مشکلات آنها کمتر شود.
وی در خصوص حمایت دولت و استانداری از بهزیستی اظهار داشت : پرداخت بخشی از هزینه ها به عنوان یارانه های دولتی بعلاوه حمایتها و معافیتهایی که در قانون ذکر شده از جمله حمایتهای دولت از این مراکز و خیریبن و شرکتهاییست که در این زمینه فعالیت می کنند.
استاندار کرمان همچنین از مردم خواست تا به بهانه های مختلف به بازدید از مراکز بهزیستی بپردازند و قطعا دیدن این معلولیتها و زحماتی را که مددکاران و کارکنان بهزیستی متحمل میشوند باعث میشود تا همه تحت تاثیر قرار بگیرند و قطعا انگیزه هایشان برای کمک بیشتر خواهند شد ضمن اینکه با دیدن افراد دارای معلولیت به توانمندی آنان نیز پی خواهند برد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200