رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
  • کد خبر : 11035
  • مشاهده : 34 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : شروع رویایی گلگهر در حضور بانوان

اوزونیدیس یونانی در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر ایران یک برد شیرین را کسب کرد.

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان در اولین هفته از مسابقات لیگ بیست و سوم برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و در دیداری که احتمال می‌رفت برای هر دو طرف سخت باشد اما موفق شد با سه گل پیروز شود. فولادی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بر خلاف جریان بازی این تیم سیرجانی بود که به پنالتی با حرکت کوشکی و‌گل توسط احمدرضا زنده روح دست یافت. در ادامه اما فولاد این شانس را داشت که به گل تساوی دست یابد که شوت واسعی در حالتی عجیب به دو تیرک دروازه خورد و در ادامه اخباری با سیوی دیدنی شوت انصاری را بیرون کشید تا بازی در دقایق پایانی نیمه نخست با همان یک گل دنبال شود و در ادامه علی اصغر عاشوری توانست پاس مهران گلزاری را در آخرین ثانیه های نیمه اول تبدیل به گل دوم‌تیمش کند.

در نیمه دوم فولاد موقعیت‌های بیشتری داشت که بازهم این محمدرضا اخباری بود که در برابر شوت‌های قرمزهای اهوازی خودی نشان داد.در دقیقه ۷۹ ‌‌در حالی که دو تیم تازه از کولینگ بریک به زمین آمده بودند اما ضربه آزاد رزاق‌پور را علیزاده با یک ضربه سر دیدنی به گل سوم تبدیل کرد تا دیگر همه چیز برای منصوریان و فولاد در این بازی تمام شود. در ادامه فولاد بازهم حمله کرد که مدافعین گل‌گهر باهوش توانستند توپ‌ها را دور‌کنند و البته اخباری در آخرین ثانیه مسابقه ضربه قیچی سعید واسعی را با یک سیو استثنایی به کرنر فرستاد تا سه امتیاز  نخست در سیرجان بماند.

تقویم هفته نخست لیگ برتر/ ۱۴۰۲/۵/۱۸ ساعت ۱۹:۳۰

سوت تیم داوری:

کوپال ناظمی، علیرضا ایلدرم، حمیدرضا افشون، فرزاد منصوری ناظر: احمد صالحی

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علی اصغر عاشوریخروج از زمین پوریا لطیفی فرورود به زمین (88) ، علیرضا کوشکیخروج از زمینبهنام برزایورود به زمین (90+4) ، مهدی ممی‌زادهخروج از زمینسعید سحرخیزانورود به زمین(77) ، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح و بایناما 

سرمربی : مارینوس اوزونیدیس

1907359

فولاد فولاد خوزستان:

شهاب گردان، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، محمد آبشک، سینا مریدیخروج از زمینعلیرضا باویهورود به زمین (63) ، ساسان انصاری(کاپیتان)، محمد عباس زاده، محمد علی نژاد، سعید واسعی،لوکاس کاندیدوخروج از زمین مجتبی نجاریانورود به زمین(56) و سینا شاه‌عباسیخروج از زمین محمد جایمند ورود به زمین (56)

سرمربی: علیرضا منصوریان
کارت زردکارت زرد: 

 گل گهر: علیرضا علیزاده (67) 

فولاد فولاد: شاهین توکلی (88) شهاب گردان (88)

شرح گل:

گل گهر یک-صفر فولاد (دقیقه 21:احمد زنده روح) : نفوذ تماشایی علیرضا کوشکی پس از به هم ریختن خط دفاع فولاد با برخورد به سینا مریدی همراه شد تا داور اعلام پنالتی کند. احمدرضا زنده‌روح هافبک گل‌گهر پشت توپ ایستاد و موفق شد تا برخلاف حرکت گردان توپ را به تور گل‌گهر برساند.

1907309
1907360

 گل گهر دو – صفر فولاد : ( دقیقه 45+3: نوید عاشوری): در دقایق پانانی نیمه نخست نوید عاشوری بود که موفق شد پاس زیبای مهران گلزاری را در حالت تک به تک به گل دوم تیمش تبدیل کند.

 گل گهر سه – صفر فولاد : ( دقیقه 78: علیرضا علیزاده): ضربه آزاد ابوالفضل رزاق‌پور در محوطه جریمه با ضربه سر علیرضا علیزاده همراه شد و این ضربه زیبا به سومین گل تیم سیرجانی دور از دستان شهاب گردان تبدیل شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۲۰: حرکت زیبای علیرضا کوشکی بازیکن فصل قبل فولاد با دریبل چند بازیکن فولاد و در پایان برخورد با سینا مریدی باعث شد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را اعلام کند. او در برابر تیم سابقش کوه انگیزه بود.

1907284

دقیقه ۲۶:حرکت زیبای سینا شاه‌عباسی از سمت چپ و پاس وی درون محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید که ضربه او‌ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

در ادامه اما گل‌گهر روی یک حرکت انفرادی توسط علیرضا کوشکی که البته مشکوک بود و مورد اعتراض بازیکنان فولاد واقع شد، به پنالتی رسید و این پنالتی توسط احمدرضا زنده روح به گل اول‌سیرجانی‌ها تبدیل کند.

1907351
1907352

دقیقه ۴۵+۳: توپ ربایی سعید واسعی و ضربه او به دو تیرک برخورد کرد و در ادامه ساسان انصاری نتوانست در حالت تک به تک گل زنده روح را جبران کند و ضربه او را اخباری به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۴۸: همکاری زیبای ساسان انصاری و محمد عباس زاده با ضربه مهاجم مازندرانی فولاد همراه شد که در ادامه اخباری با یک سیو فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۴: شوت رزاق‌پور از درون‌ محوطه جریمه را شهاب گردان در دو‌مرحله مال خود کرد.

دقیقه ۶۸: شوت از راه دور محمد عباس زاده با اختلاف بسیار از کنار دروازه محمدرضا اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: سانتر محمد آبشک از سمت راست با ضربه سر ساسان انصاری همراه شد که توسط مهران گلزاری از نزدیک دروازه گل‌گهر دور شد .

دقیقه ۸۱:  ضربه آزاد علیرضا باویه هافبک فولاد، با اختلاف بسیار زیاد از دروازه گل‌گهر آسمان را شکافت.

دقیقه 84: حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.

دقیقه ۸۶؛ شوت سرکش محمد آبشک با واکنش زیبای محمدرضا اخباری جواب داده شد.

دقیقه ۹۰+۸: کرنر از سمت راستی فولادی‌ها پس از برخورد به چند بازیکن در شش قدم به سعید واسعی رسید اما ضربه این بازیکن را محمدرضا اخباری با واکنشی فوق‌العاده به کرنر فرستاد.

بهترین بازیکن زمین:

مهارتوپ محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل‌گهر در اولین تجربه رسمی پوشیدن پیراهن این تیم یک شب درخشان را برای خودش خلق کرد. او با دستان امن خود چندین و چند بار مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد تا لقب بهترین بازیکن زمین را مال خود کند.

علیرضا کوشکی نیز که برابر تیم سابقش انگیزه فراوانی داشت در این دیدار توانست با پنالتی که از دوستان سابقش گرفت، گره بازی را برای تیمش باز کند و در نهایت گل‌گهر را به سه امتیاز اول فصل برساند.

حواشی :

بولت تراکتور مهدی تاج رئیس فدراسیون مهمان ویژه این دیدار است.
بولت تراکتوربانوان سیرجانی مجوز حضور در ورزشگاه را داشته‌ و استقبال نسبتا خوبی از این مسابقه کرده‌اند.
بولت تراکتور وحید حیدریه تنها مصدوم‌تیم فولاد خوزستان برای این مسابقه است.
بولت تراکتورکریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی و گادوین‌منشا به دلیل صادر نشدن کارت بازی در لیست تیمشان حضور ندارند.
بولت پرسپولیسوحید حیدریه و محمدرضا غبیشاوی به دیلی مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.
بولت پرسپولیسدر دقیقه ۳۱ مسابقه و با دستور داور دو‌تیم به استراحت پرداختند.
بولت پرسپولیسحمید بوحمدان هافبک فصل قبل فولاد که به گل‌گهر سیرجان پیوسته، کارت بازی‌اش به دلایل پزشکی صادر نشده و غایب این دیدار است.
بولت پرسپولیسدومین کولینگ بریک مسابقه در دقیقه ۷۵ گرفته شد تا بازیکنان حدود ۹۰ ثانیه استراحت کنند و آبی بنوشند.
بولت تراکتورپنالتی جنجالی و‌ مشکوک در نیمه نخست روی حرکت علیرضا کوشکی و برخورد با سینا مریدی، مسیر بازی را عوض کرد. شاید اگر آن تصمیم اشتباهی از سوی داور باشد، فولادی‌ها را از همین ابتدای لیگ طلب‌کار کند. باید منتظر نظرات کارشناسان داوری در خصوص این صحنه باشیم. البته حضور بانوان در ورزشگاه و تشویق صد دقیقه‌ای تیم گل‌گهر نیز در نوع خود جالب بود.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200