رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر : 11275
  • مشاهده : 28 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : شاداب سازی و زیبا سازی مدارس لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه استان کرمان در حال اجرا است گفت: شاداب سازی و زیبا سازی مدارس لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در آیین افتتاح طرح شهید عجمیان در هنرستان فنی و حرفه ای فرهنگیان کرمان خاطر نشان کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است، اضافه کرد: این موضوع با کار گروهی و همکاری همگانی در بخش‌های مختلف حاصل شده است.

رضایی افزود: در طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها خاطر نشان کرد: فرهنگیان استان کرمان با توانمندی تلاش و پشتکار خود از دل تهدیدها فرصت آفریدند.

رضا رضایی با اشاره به درخشش دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ افزود: کسب ۵ رتبه تک رقمی در کنکور سراسری توسط دانش آموز کرمانی موفقیتی بی‌نظیر در تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰۷ کلاس درس در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه تعداد کلاس‌های درس افتتاح شده در دهه مبارک فجر رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

رضایی از افتتاح و بهره‌برداری ۳۷۵ کلاس درس در هفته دولت به صورت هماهنگ کشوری خبر داد و افزود: استان کرمان زمینه بهره‌برداری از کلاس‌های درس در هفته دولت نیز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش آیین افتتاح طرح کشوری شهید عجمیان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، جانشین سپاه ثارالله کرمان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان، دبیر قرار گاه اجرایی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی استان کرمان و جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200