رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
  • کد خبر : 7497
  • مشاهده : 47 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : سیرجان نگین درخشان ورزش استان کرمان
«علی اسدی» رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی سیرجان عنوان کرد

سیرجان نگین درخشان ورزش استان کرمان

علی اسدی ازبازنشستگان آموزش و پرورش و از مدیران سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان که به عنوان مشاور در کنار دکتر گلمحمدی رییس وقت اداره ورزش و جوانان مشغول به همکاری می‌باشد و با حفظ سمت به عنوان رییس هیات روستایی و بازی‌های محلی سیرجان منصوب شده است. وی سابقه مدیریت باشگاه شهرداری سیرجان و همکاری با باشگاه‌های گلگهر و گهرزمین را هم دارد.
برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این هیات با وی گفت گویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌آید:

سیرجان خوش نقش و درخشان
با حضور دکتر گلمحمدی در راس ورزش شهرستان سیرجان که از دوستان و هم بازی‌های قدیم بنده هستند با شعار همدلی و همگرایی در ابتدا هیات‌های ورزشی را سر و سامان دادند . در چهار سال گذشته 18 تیم ورزشی حرفه ای از سیرجان در لیگ‌های برتر کشوری در اکثر رشته‌های ورزشی حضور دارند که باعث شده ویترین ورزش سیرجان بسیار خوش نقش و درخشان شود. با نظر دکتر گلمحمدی از بنده خواسته شد که مسئولیت هیات روستایی و بازی‌های بومی‌محلی را عهدار شوم و خوشبختانه با شناختی که از بخش‌ها و روستاها داشتم توانستیم در 6 ماهه گذشته تاثیری خوبی در بخش‌ها و روستاها بگذاریم.

توسعه ورزش روستایی
سیرجان به پنج بخش مرکزی، بلورد، پاریز، زیدآباد و گلستان که هرکدام از آنها تا 400 کیلومتر از سیرجان فاصله دارند و پراکندگی بالای نزدیک به 290 روستا با جمعیتی بالای 140 هزار نفر در این پنج بخش زندگی می‌کنند.
با حمایت شهباز حسن پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی‌در 14 سال گذشته درتمام بخش‌ها 21 سالن ورزشی، 21 زمین چمن مصنوعی و 60 زمین فوتبال، 30 زمین والیبال روباز و پیست‌های موتورسواری و سوارکاری احداث شده است.

شهرداران، بخشداران و دهیاران همگام و دلسوز با شوراهای شهر و روستا تلاش کردند تا زیر ساخت ورزش روستایی توسعه یابد.
در این دو سال گذشته که شیوع کرونا باعث تعطیلی ورزش شده بود برای بچه‌های روستا مسابقات فوتبال و والیبال و همایش‌های بومی‌و محلی برگزار کردیم و استقبال خوبی در بخش فوتبال انجام شد زیرا تیم‌های آقایان و بانوان فوتبال سیرجان در سطح اول کشور در حال بازی هستند، در هر بخش 10 تا 12 تیم با هم مسابقه دادند که به زودی در این پنج بخش مراسم پایانی مسابقات را با اهدا 1000 مدال با نام شهید سردار سلیمانی برگزار می‌کنیم.مسابقات شطرنج و دو و میدانی را برگزار و 10 خانه روستایی در مناطق کمتر توسعه یافته را تجهیز کرده و میزبان مسابقات قویترین مردان روستاهای کشور بوده‌ایم، همچنین المپیاد ورزشی روستاها را در تمام بخش‌ها برگزار و نفرات برتر را به مسابقات استانی اعزام کرده‌ایم. در این راه از زحمات فرهاد نژادفصیحی رییس وقت هیات روستایی و بازی‌های بومی‌محلی استان و دکتر ناصر گلمحمدی که همیشه حامی‌ورزش هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

 

سیرجان نگین درخشان
رییس فدراسیون‌های دو و میدانی، کشتی، والیبال، بسکتبال و فوتبال که برای بازدید از امکانات ورزشی به سیرجان سفر کرده بودند، سیرجان را نگین درخشان و پایتخت ورزش شهرستان‌ها در کشور نامیدند، سیرجان زیرساخت برگزاری همزمان دو بازی فوتبال در سطح اول را در شهرستانی با جمعیتی معادل 400 هزار نفر را دارا می‌باشد.

همدلی و همگرایی
با لطف خدا و ثروتی که در سیرجان قرار داده و فعل خواستن سهراب بهاالدینی فرماندار، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه، شهباز حسن پور نماینده مردم،‌ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت گلگهر، محمد اسفندیارپور مدیر عامل باشگاه گلگهر، احمد پیش‌بین مسئول دفتر مجمع نمایندگان استان و دیگر مدیران شهرستان و مردم شریف به همراه مدیریت ناصر گلمحمدی رییس اداره ورزش و جوانان برای همدلی و همگرایی باعث پیشرفت ورزش سیرجان در کشور شده است.
در اینجا از همه عزیزان که همیشه با ورزش همراه بودند و باعث دلگرمی ‌‌ورزشکاران هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200