رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : 12180
  • مشاهده : 84 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : سیاست مشارکت بیشتر مردم در ورزش روزانه بوستان ها را دنبال می کنیم

جلسه مربیان ورزش روزانه استان با حضور امیر جعفری و حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان و محمد رضا زنگی آبادی رئیس کمیته ورزش روزانه استان کرمان برگزار شد.

به گزارش یزدان کرمان، امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از اجرای طرح ورزش و مردم در ایستگاه های ورزش روزانه استان در فاز اول از اواسط زمستان خبر داد و گفت:این طرح در ایستگاه های ورزشی بوستان ها و فضاهای عمومی اجرا خواهد شد و این ایستگاه ها که گل سرسبد ورزش های همگانی می باشد بایستی مشارکت را بالاتر برده و ورزش را تخصصی تر دنبال کنند.

وی تصریح کرد: تمام مربیان بلا استثنا باید کارت مربیگری داشته باشند.کسانی که کارت ندارند باید برای دریافت کارت مربیگری خود اقدام کنند؛ هیات ورزش های همگانی استان کرمان و شهرستان ها مربیان دارنده کارت مربیگری را می شناسد و مسئولیت کار مربی خود را بر عهده می گیرد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان خاطر نشان ساخت: در پارکها و فضاهای سبز با همکاری ادارات ورزش و‌ جوانان و شهرداری براساس اولویت ابلاغ دست اندرکاران ایستگاه های ورزشی مشخص می شود و نظارت فنی برکار مربیان صورت می گیرد.

وی تاکید کرد:رشته های تربیت بدنی از نظر فنی و تخصصی اشراف کامل دارند لذا باید در ایستگاه ها ورزشی از توان و ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

حمید شیردل دبیر هیات ورز ش های همگانی در این جلسه بیان داشت: هدف ورزش صبحگاهی و عصرگاهی یکدست شدن پارکها و تشویق و مشارکت مردم به امر ورزش است.

شیردل افزود: مربی موظف است نیرویی که کارامد است را پرورش داده و پس از دریافت کارت مربیگری از این نیرو استفاده نماید.

وی با اشاره به اینکه احترام به پیشکسوت ارجحیت دارد؛ تصریح کرد: کسانی که کارت مربیگری می گیرند باید حداقل ۶ماه کنار دست یک مربی پیشکسوت بصورت عملی کارکنند وتجربه کسب نمایند تا اجازه داده شود به روی سکو رفته و بعد از اجرای آزمایشی کار خود را شروع کند.

شیردل رسالت مسئولان روابط عمومی ایستگاه های ورزشی را ارزشمند دانست و گفت: در راستای ایجاد فضای رقابتی و انتقال تجربیات قطعا انعکاس عملکرد ایستگاه های ورزشی سراسر استان در رشد و بالندگی ورزش صبحگاهی، عصرانه و شامگاهی موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200