رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر : 10358
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول

مس کرمان و سپاهان در یکی از دیدارهای حساس و تعیین‌کننده این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند.

یروزی سپاهان برابر مس، دردی از این تیم دوا نکرد و جام قهرمانی به سرخپوشان پایتخت رسید. کرمانی ها نیز راهی دسته اول شدند.

سپاهان در هفته پایانی خود در لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس کرمان عبور کرد اما با توجه به پیروزی پرسپولیس و صنعت نفت برابر نساجی و گل گهر، سپاهان نتوانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و کرمانی ها نیز به دسته پایین تر سقوط کردند.

برخلاف انتظار، این مس کرمان بود که با خلق حملات متعدد، دروازه سپاهان را تهدید کرد. ابتدا ضربه کاشته راه دور معین عباسیان را پیام نیازمند دور کرد. سپس عارف رستمی 2 فرصت فوق العاده را از دست داد. ابتدا در یک موقعیت 2 به یک، تعلل این بازیکن باعث شد نیازمند توپ را از جلوی پای او دور کند.
موقعیت دومی که این بازیکن از دست داد، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. ارسال عباسیان در دهانه دروازه به رستمی رسید که ضربه او با فاصله فوق العاده کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سپاهان در لحظات پایانی نیمه نخست 2 فرصت خوب را از دست دادند. ابتدا ضربه سر احمدزاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. سپس شوت شهریار مغانلو را سنگربان مس با واکنشی دیدنی و با پا، راهی کرنر کرد.

در نیمه دوم هر 2 تیم برای گلزنی تلاش کردند. ابتدا سپاهان توانست روی حرکت خوب زکی پور به گل برسد. ضربه او از سمت چپ محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه مس شد تا گل نخست بازی به ثمر برسد.

در دقایق پایانی بازی نیز شهریار مغانلو از پاس آریا یوسفی نهایت استفاده را برد و دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار 2 بر صفر شود و عنوان آقای گلی به این بازیکن برسد. مسی ها نیز در ثانیه های پایانی گل اول را توسط حسن مرادی فر به ثمر رساندند اما در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر یک سپاهان به پایان رسید.

با این نتیجه، دست شاگردان مورایس از جام کوتاه ماند و مس کرمان نیز به دست اول سقوط کرد تا این تیم پس از تنها یک فصل حضور در لیگ برتر، دوباره راهی لیگ آزادگان شود. شهریار مغانلو نیز آقای گل لیگ برتر شد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

🏆 بازی از هفته سی‌ام و پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنج‌شنبه: 28/02/1402 ؛ ساعت: 18:00
🏟 ورزشگاه: شهدای کرمان/  حدود 5 هزار تماشاگر
👕 گروه داوری: اشکان خورشیدی/ کمک ها: حسن ظهیری – حسن انتظاری ؛ داور چهارم: میثم حیدری / ناظر: یداله جهانبازی

مس کرمان ترکیب مس کرمان:
دانیال اسلامی، میلاد خدایی، حسن مرادی‌فر، مهیار زحمتکش، فرزاد جعفری، بورا (84- عباس زراعت‌کار)، محمد ستاری، محمد صبوری (77- احمد نصیری)، معین عباسیان، محمدامین کاظمیان (77- محمد قاسمی‌نژاد)، عارف رستمی (64- شروین بزرگ)
سرمربی: فرزاد حسین خانی

1876904

سپاهان ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی (90+1: مسعود ریگی)، مانوئل فرناندز (65-یوسفی)، امید نورافکن (90+1: محمد علی‌نژاد)، فرشاد احمدزاده(65-قربانی)، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

1876905

شرح گل ها:
مس کرمان صفر – سپاهان یک (دقیقه 50: میلاد زکی پور): زکی پور از سمت چپ یک حمله را آغاز کرد و پس از یک سر توپ دیدنی، مدافع مس را از مقابل برداشت و با یک شوت پای راست، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

مس کرمان صفر – سپاهان 2 (دقیقه 90: شهریار مغانلو): سپاهان روی یک ضدحمله به گل دوم رسید. یک نفوذ از سمت چپ و ارسال آریا یوسفی به دهانه دروازه، به مغانلو رسید و او توانست دروازه خالی را به راحتی باز کند.

مس کرمان یک – سپاهان 2 (دقیقه 90+8: حسن مرادی فر): مس صاحب یک ضربه کاشه شد که ارسال معین عباسیان در دهانه دروزاه به حسن مرادی فر رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه میهمان را باز کرد و اختلاف را کاهش داد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه 12: مس کرمان صاحب یک ضربه کاشته راه دور شد که شوت معین عباسیان را پیام نیازمند برگشت داد.

دقیقه 27: روی یک همکاری تیمی، عارف رستمی در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث شد تا نیازمند توپ را از جلوی پای او دور کند.
دقیقه 30: ارسال دیدنی معین عباسیان در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که دخالت این بازیکن و ضربه‌ای که به توپ وارد کرد، ضربه‌اش به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 31: شوت راه دور مانوئل فرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39: حرکت خوب امید نورافکن از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، از مقابل شهریار مغانلو عبور کرد.

دقیقه 45+4: سپاهان موقعیت فوق‌العاده خوبی به روی دروازه مس خلق کرد که شوت شهریار مغانلو را سنگربان مس با پا راهی کرنر کرد.

دقیقه 57: حرکت خوب رامین رضاییان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

دقیقه 62: یک ارسال از سمت چپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که ضربه سر او به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: پاس در عمق مغانلو به نورافکن رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه مس با ضربه سر دیدنی زراعت کار همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 88: شروین بزرگ یک فرصت استثنایی برای گلزنی داشت که شوت او از زاویه بسته با برخورد به نوک انگشتان پیام نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 90: یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر بازیکن سپاهان همراه شد که دانیال اسلامی به زیبایی آن را مهار کرد.
دقیقه 90+2: شوت راه دور شهریار مغانلو را باز هم اسلامی مهار کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200