رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
‍ ‍ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

سقوط آسانسور و تصادف سه مجروح بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوادث شامگاه جمعه دوم آبان ماه در شهر کرمان، سه نفرمجروح در بر داشت.

وی به حادثه آول اشاره کرد و ازسقوط فردی به داخل چاله آسانسور در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی “رضا میرزایی “گفت: طی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 23 جمعه دوم آبان ماه از این حادثه آگاه شدیم .
وی با بیان اینکه این حادثه در بلوار جهاد روی داد اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله دو تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه های شماره 4 و1 در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به مصدوم را که از طبقه دوم به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود آغاز شد.
میرزایی گفت :مصدوم که به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده بود در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی از داخل چاله آسانسور خارج شد و به بیمارستان منتقل گردید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در این زمینه به کارفرمایان پروژه ها و کارگاه های ساختمانی توصیه کرد با رعایت نمودن اصول ایمنی و حفاظتی محیطی از حوادث جلوگیری نمایند.

میرزایی از تصادف شدید دو دستگاه خودروی زانتیا و کامیون در بزرگراه امام خمینی(ره) حدفاصل تقاطع باقدرت و پل دانش نیز خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت شدید دو نفر از سرنشینان خودرو زانتیا شد.
وی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی 125 سازمان آتش‌نشانی را 23 و 23دقیقه دوم آبان اعلام کرد و گفت: دو دستگاه خودروی امدادونجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره 8 و 2 بلافاصله در محل حاضر شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به‌علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی زانتیا، در خودرو محبوس شده بود که توسط آتش‌نشانان از بین آهن‌پارهای خودرو خارج شدند.
میرزایی ادامه داد: هم‌چنین توسط آتش‌نشانان اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی حادثه انجام گرفت.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200