رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
  • کد خبر : 7570
  • مشاهده : 23 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : سازمان آتش نشانی پشتیبان همیشگی مراکز صنعتی در حوادث احتمالی

در دیدار مدیران مجتمع صنعتی بارز با دکتر بابایی مدیر عامل و سایر مدیران سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان در خصوص همکاری های دوجانبه و پیگیری توافقات و برنامه های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

این دیدار که با حضور محمود اسلامی مدیر ارشد منابع انسانی و مدیر و کارشناس مرکز HSE مجتمع صنعتی بارز برگزار شد.

اسلامی ضمن ابراز دیدگاه مثبت کارکنان حوزه HSE مجتمع صنعتی بارز نسبت به سازمان آتش نشانی در زمینه پشتیبانی این سازمان از مراکز صنعتی در حوادث احتمالی تقدیر و قدردانی نمود .
مهندس سلامی مدیر ارشد منابع انسانی مجتمع صنعتی بارز گفت: پشتیبانی و تعامل سازمان آتش‌نشاني و با مراکز صنعتی در حوزه تولید و افزایش ضریب ایمنی این مراکز اثر بخش است.
به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، در این دیدار آقای اسلامی ضمن قدردانی از آتش نشانان ، افزود: پشتيباني سازمان آتش نشانی از مراکز صنعتی ، قوت قلبي براي تمامی کارکنان این مراکز از جمله گروه صنعتی بارز است .

مدیر ارشد منابع انسانی مجتمع صنعتی بارز ، ضمن تبریک به دکتر بابایی در سمت جدید مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: جهت آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی مجتمع های صنعتی لاستیک بارز تشکيل نشست‌هاي مشترک و اتاق فکر بین سازمان آتش‌نشانی و گروه صنعتی بارز در کنار فرهنگ‌سازي در زمینۀ پیشگیری از حوادث، بسیار مهم و ضروري است.
اسلامی ادامه داد: گروه صنعتی بارز کرمان در حوزۀ تعامل با سازمان آتش‌نشانی پيش‌قدم است و اقدامات کارکنان خدوم اين مجموعه بر روند عملکرد صنایع هدفمند و اثرگذار بوده است.
وی ، هماهنگی و آماده‌باش آتش‌نشانان را در مواقع حساس، مهم دانست و گفت: گروه صنعتی بارز آمادگی تعامل و همکاری در زمینه های آموزشی،ورزشی و فرهنگ سازی از جمله آموزش کارکنان صنایع و ساخت کلیپ های آموزشی جهت پیشگیری از حوادث با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان را دارد .
همچنین دکتر ابراهیم بابایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد : سازمان آتش نشانی همیشه آماده پشتیبانی از مراکز صنعتی در حوادث احتمالی است که با هماهنگی مسولین محترم شهرداری کرمان رئیس شورای سازمان و رئیس هیئت مدیره سازمان و با تائید فرماندار محترم شهرستان کرمان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200