رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
  • کد خبر : 10845
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در کرمان

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان از پوستر سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور، رشته های کشتی آزاد، کشتی فرنگی و ورزش های زورخانه ای در کرمان رونمایی شد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین رونمایی از این پوستر با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام گفت: عاشورا عظیم ترین و گسترده ترین نماد حق و انقلابی در جان ها و وجدان ها است.

وی با اشاره به میزبانی خوب استان کرمان از مسابقات ورزشی فوتسال آقایان و قران و عترت و ورزشی کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور، بر استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات دانش آموزی تاکید کرد.

رضایی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با احداث زمین های چمن مصنوعی و تجهیز و نوسازی سالن های ورزشی گام بلندی در توسعه فضاهای ورزشی برداشته و رشد ۴۱ درصدی فضاهای ورزشی مدارس استان اقدامی ماندگار از دولت سیزدهم در تاریخ آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت جریان سازی در موضوع ورزش گفت: جامعه نیازمند نشاط، سلامت و پویایی است و ورزش بهترین بهانه برای این موضوع است. برگزاری این مسابقات بهترین فرصت برای آشنا کردن خانواده ها با فرهنگ ورزش همگانی است.

رضا رضایی گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته های کشتی آزاد، کشتی فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای به میزبانی استان کرمان از دهم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری در کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار می شود.

وی گفت: این دوره از مسابقات با شعار «دانش آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست» گرامی‌داشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص ورزش کشور روح الله عجمیان برگزار خواهد شد.

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان از پوستر سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور، رشته های کشتی آزاد، کشتی فرنگی و ورزش های زورخانه ای در کرمان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200