رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
  • کد خبر : 4013
  • مشاهده : 6 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : رونمایی از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شده و کلنگ‌زنی ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کرمان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

رونمایی از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شده و کلنگ‌زنی ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در چهل‌وششمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شدۀ آتش‌نشانی رونمایی خواهد شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا میرزایی افزود: در آستانۀ عید سعید فطر، در محل ایستگاه شماره یک در میدان «شهید قرنی»، شش دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق سبک و سنگین آتش‌نشانی رونمایی خواهد شد.
وی همچنین از رونمایی دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به تجهیزات اطفای حریق خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهر کرمان و بافت متفاوت نقاط مختلف آن باید تجهیزات و امکانات متناسب با هر منطقه وجود داشته باشد تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به هزینه بالای تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: در این مدت خوشبختانه تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان به میزان قابل توجهی نوسازی و بهسازی شده است.
میرزایی افزود: در مجموع مبلغ 84 میلیارد و 300 میلیون ریال برای بازسازی و تجهیز ناوگان آتش‌نشانی هزینه شده است که در قالب پویش افتتاح شهرداری کرمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره به زلزله‌خیز بودن این منطقه از کشور و لزوم بهره‌مندی از ساختمان‌های مقاوم در خدمات ایمنی گفت: ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کرمان بعد از سال‌ها، تخریب و بازسازی می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که این ایستگاه با استانداردهای لازم ساخته می‌شود، از کلنگ‌زنی ساخت این ایستگاه همزمان با بهره‌برداری از ماشین‌آلات ذکر شده خبر داد.
وی هزینه پیش‌بینی‌شده برای بازسازی ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی را حدود ۴۵ میلیارد ریال دانست و گفت: ساخت و بازسازی ایستگاه‌های دیگر آتش‌نشانی نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200