رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان روزشمار هفته پژوهش آموزش و پرورش استان را درسال 1399 اعلام کرد.

حسین براهویی گفت: شعار هفته پژوهش در سال ۹۹”مدرسه پژوهش محور، معلم پژوهنده، دانش آموز پرسشگر” است.
وی با بیان اینکه روز شنبه ۲۲ آذر ماه روز پژوهش، فناوری، دانش آموز پژوهشگر و مدرسه پژوهش محور نام گذاری شده است از تقدیر از دانش آموزان پژوهنده استان از طریق ویدئو کنفرانس توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
وی افزود: روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه جاری به عنوان روز معلم پژوهنده، پژوهش گره گشا نام گذاری شده است بر توسعه گفتمان و رویکرد حل مساله محوری در پژوهش محوری در بین فرهنگیان و دانش آموزان تاکید کرد.
براهویی از نام گذاری روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه به عنوان روز پژوهش و فناوری، کاربست یافته های پژوهش خبر داد و افزود: در این روز از معلمان پژوهنده و پژوهش گران برگزیده تجلیل می شود.
وی به نام گذاری روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه به عنوان روز تبیین زیر نظام پژوهش و  ارزشیابی اشاره اظهار کرد: در این روز نشست های تخصصی با فرهنگیان استان از طریق فضای مجازی برگزار می شود.
برآهویی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه به عنوان روز توسعه فرهنگ پژوهش نامگذاری شده است بر ترویج پژوهش و پرسشگری در بین دانش آموزان تاکید کرد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان از نام گذاری روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه جاری به عنوان روز نقش حوزه و دانشگاه در توسعه تحقیقات آموزشی و  تربیتی خبر داد و افزود: در این روز نشست های تخصصی فرهنگیان و دانشجو معلمان با دانشگاهیان و طلبه ها و اساتید حوزه های علمیه از طریق مجازی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200