رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
  • کد خبر : 6524
  • مشاهده : 8 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : رصد روند رشد وپیشرفت  فرزندان واگذار شده در بازه زمانی بلندمدت  ضروریست

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علی زینی وند استاندار کرمان به اتفاق همسر وتنی چند از مدیران و مسئولین حوزه اجتماعی خود در جمع کودکان و پرسنل شیرخوارگاه مادر حضور یافت.

علی زینی وند با حضور در بخشهای مختلف شیرخوارگاه مادر ضمن رعایت اصول پیشگیری و دستور العملهای بهداشتی با توضیحات کامل لیلا فکار مسئول شیرخوارگاه مادر در جریان روند فعالیت ها وخدمات این مرکز قرار گرفت.
علیرضا وحیدزاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز طی این بازدید که با حضور معاونین ستادی و کارشناسان تخصصی همراه بود با تقدیر از حضور ارزشمند استاندار وهیات همراه در این مرکز روند واگذاری کودکان بی سرپرست به خانواده های واجد شرایط را توضیح داد وافزود: تمام تلاش مسئولین ومددکاران بهزیستی در امر مهم وحیاتی واگذاری فرزندان به خانواده ها و ورود این کودکان به ساختار خانواده این است که بهترین وشایسته ترین افراد امر تربیت وپرورش این کودکان را عهده دار شوند.
علی زینی وند استاندار کرمان نیز در سخنان کوتاهی با تشکر از خدمت ارزنده مجموعه بهزیستی به کودکان معصومی که ناخواسته سرپرست خود را از دست داده اند گفت : واگذاری این کودکان به خانواده ها جدا از خدمت بزرگی که به این کودکان ونهایتا جامعه میکند زمینه ساز پیشگیری از رشد و پرورش افرادی در جامعه میشود که در آینده میتوانند منشا مشکلات ونابسامانیهای اجتماعی وسیعی باشند.
وی اذعان کرد ؛:۵ سپردن این کودکان به خانواده هایی که صاحب شبکه خویشاوندی محکو وگسترده می باشند در رشد وموفقیت این کودکان تاثیر به سزایی خواهد داشت چرا که خانواده های مستحکم وریشه دار حتی با عدم داشتن تمکن مالی در سطح بالا میتوانند به خوبی از عهده پرورش و رشد توانمندیها واستعدادهای این کودکان بر آیند وآینده ای با ثبات و روشن را برای آنان ترسیم نمایند.

زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود افزود : طراحی واجرای برنامه ای علمی ومدون پیرامون رصد روند رشد وپیشرفت فرزندان واگذار شده در بازه زمانی مثلا 30 ساله میتواند نتایج علمی وقابل قبولی را برای برنامه ریزان اجتماعی وقانون گذاران در پی داشته باشد ومجموعه استانداری کرمان آمادگی فراهم آوردن زمینه آغاز این طرح پژوهشی را در استان کرمان دارد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200