رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر : 11696
  • مشاهده : 72 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : رتبه اول نوسازی مدارس استان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در بین دستگاه‌های اجرایی

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان برگزار شد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی در این جلسه ضمن عرض تبریک هفته وحدت و اعیاد ماه ربیع‌الأول در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام خیری گفت: مدارس خیری زیادی بودند که خیر تعهد خود را انجام داده بود و بعضی از این مدارس حدود ۱۰ سال به دلیل نبود اعتبار از سهم دولت به صورت نیمه‌تمام باقی مانده بودند.
وی ادامه داد: در دولت مردمی دکتر رئیسی با سفری که به استان کرمان داشتند اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تخصیص یافت که این پروژه‌ها تکمیل و تا آخر سال به بهره‌برداری خواهند رسید که از این حیث ما اولین دستگاه اجرایی در استان کرمان هستیم که دیگر پروژه نیمه تمام ندارد.
عضو شورای آموزش و پرورش استان در خصوص توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی اذعان داشت: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستان، خریداری و در مدارس استان توزیع گردید که این امر نیز در تاریخ نوسازی مدارس و آموزش و پرورش بی‌نظیر بوده است که امسال هم اعتبار خوبی برای خرید تجهیزات آموزشی و هنرستانی تخصیص یافته است.
هدایتی در خصوص مدارس کانکسی نیز گفت: در استان کرمان مدارسی با تراکم جمعیت ۱۰ نفر و بالای ۱۰ نفر که به دلیل نبود فضای آموزشی در کانکس مشغول به تحصیل بودند، در طرحی به نام طرح شهید پناهیان مدارسی ۲ کلاسه ساخته و تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسند و دیگر در استان کرمان هیچ مدرسه کانکسی نخواهیم داشت.
عضو شورای فنی استان اذعان داشت: امسال با تحویل ۱۴۰ پروژه در قالب ۷۰۰ کلاس درس، در کشور رتبه سوم از لحاظ تحویل کلاس درس و رتبه دوم را از لحاظ مساحت به متراژ ۹۸۰۰۰ مترمربع دارا هستیم.
گفتنی است جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس کرمان، مشاور و معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان، برگزار گردید.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200