رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
  • کد خبر : 7363
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : دو مصدوم و فوتی در سانحۀ تصادف
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

دو مصدوم و فوتی در سانحۀ تصادف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع دو حادثه و دو مصدوم و فوتی در سانحۀ تصادف، خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رضا میرزایی، از عملیات امدادونجات آتش‌نشانان در سانحۀ تصادف، خبر داد و گفت: ساعت 1:7 دقیقه بامداد امروز بیست‌وچهارم اسفندماه، یک حادثۀ تصادف به سامانۀ ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی کرمان اعلام شد و نجات‌گران از ایستگاه شماره «1» به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: به گزارش شاهدان در محل، در این حادثه، یک دستگاه پژو ٢٠۶ با یک دستگاه کامیون تصادف کرده بود که با تلاش سریع و تخصصی آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن، سرنشینان خودرو پس از آزادسازی، خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: سرنشینان خودرو دو خانم بودند که یک نفر از آن‌ها به‌شدت مجروح شده و یک نفر نیز متأسفانه در دم جان باخته است.

میرزایی خاطرنشان کرد: تشخیص علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور انجام می‌شود.

وی در ادامه، از وقوع یک حادثۀ دیگر در ساعت ٧:١٠ دقیقه صبح امروز بیست‌وچهارم اسفندماه، خبر داد و افزود: صبح امروز حادثۀ برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق در خیابان «گلستان»، به سامانۀ ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: اکیپ امداد و نجات پس از اعلام حادثه، از ایستگاه شماره «4» به محل حادثه اعزام شدند.

میرزایی خاطرنشان کرد: نجات‌گران این سازمان، یک نفر سرنشین خودرو را که خوشبختانه دچار آسیب نشده بود، خارج کردند و اقدامات ایمنی و پیشگیری از حادثۀ ثانویه در محل انجام شد.

وی در پایان، از شهروندان خواست در زمان بروز حوادث از تجمع در محل حادثه و جلوگیری از روند امدادرسانی خودداری کنند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200