رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : 11818
  • مشاهده : 69 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : دو مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه امید خاورمیانه و زنده یاد دکتر محمدرضا اویسی جیرفت به بهره برداری رسید
باحضور علیرضا راشکی معاون برنامه ریزی و مشارکتهای مردمی سازمان صورت گرفت

دو مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه امید خاورمیانه و زنده یاد دکتر محمدرضا اویسی جیرفت به بهره برداری رسید

امروز یکشنبه مورخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ باحضور خیرین مدرسه ساز،راشکی معاون مشارکت های مردمی سازمان و مسئولین استانی و شهرستانی این رویداد مهم رخ داد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: دراین مراسم علیرضا راشکی گفت:خواسته رییس جدید سازمان نوسازی مدارس ، مردمی بودن است، اعتقادمان بر این است که آنچه در مسیر مشارکت های مردمی به دست آوردیم به دور از حجم و رقم ارزشمند و قابل احترام است.
وی با اشاره به برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور در هدایت خیرین برای مدرسه سازی در مناطق با سرانه فضای آموزشی پایین‌تر، خاطر نشان کرد: توجه به نیاز و ضرورت در آغاز عملیات اجرایی یک پروژه ، اتفاق خوبی در تحقق عدالت آموزشی است.

مدرسه‌ی ۱۲کلاسه امید خاورمیانه جیرفت با متراژ زیربنا ۲۰۰۰مترمربع، درزمینی به مساحت ۷۰۰۰مترمربع،با ۴۰۰ مترمربع حصارکشی و۱۲چشمه سرویس بهداشتی توسط خیرین و اداره کل نوسازی مدارس کرمان ساخته و به بهره برداری رسیده است
مهندس هدایتی نیز دراین مراسم گفت: مدارس خیری زیادی وجود داشت که چندین سال به صورت نیمه تمام باقی مانده بود ازجمله مدرسه مسکن مهر جیرفت که از سال ۱۳۹۰ به دلیل نبود بودجه نیمه تمام باقی مانده بود و در این دولت با اختصاص اعتباری بالݝ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان مدارس نیمه تمام ساخته و به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است مدرسه‌ی زنده یاد دکتر محمد رضا اویسی نیز با زیربنا ۲۰۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰مترمربع و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۲چشمه سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.

راشکی در سفر به شهرستان جیرفت کلنگ احداث یک باب مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه صدریه ۲ نیز به زمین زد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200