رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
  • کد خبر : 6687
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : دوره ی آموزش متوسطه نقش مهمی در شکل‌گیری آینده دانش آموزان دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عملکرد دوره آموزش متوسطه در شکل‌گیری آینده دانش‌آموزان و جامعه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در نشست با کارکنان حوزه معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و پرورش استان با اشاره به اهمیت دوره متوسطه در ارائه خدمات با کیفیت آموزشی خاطر نشان کرد: خروجی آموزش و پرورش بعد از 12 سال در حوزه آموزش متوسطه است.

وی بر مهارت آموزی در کنار فعالیت آموزشی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: تقویت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی با توجه به نیاز بازار کار ضرورتی انکار ناپذیر است.

رضایی با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی و نهادهای دولتی و غیر دولتی و بنگاه اقتصادی و معادن استان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: اعتبار ساخت اردوگاه شهید سلیمانی در شهر کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات نوسازی مدارس مصوب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی شهر کرمان نسبت به میانگین کشوری از ساخت 14 مجتمع آموزشی در آینده ای نزدیک توسط جمعی از خیرین در شهر کرمان خبر داد و افزود: در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شد سرانه فضای آموزشی شهر کرمان در سه سال آینده به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور افزایش یابد.

رضا رضایی بر ساخت و احداث فضاهای آموزشی بر اساس نیاز و جدول توزیع و پراکندگی مدارس تاکید کرد و گفت: ساخت فضای آموزشی در استان بر اساس نیاز مناطق مختلف صورت پذیرد و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته مدرسه ای با کاربری ناسازگار نداشته باشیم.

وی تعامل و همدلی در حوزه کاری در راستای افزایش بهره وری و کار آیی را ضروری دانست و افزود: ار نظرات تمامی صاحب نظران و فرهنگیان عزیز در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد و اعتقاد داریم حضور افراد در تصمیم سازی و تصمیم گیری موجب مشارکت آنها در اجرای برنامه ها و فعالیت ها می شود.

رضایی تاکید کرد: از نقش مسئولیت اجتماعی تمامی مردم، نهاد های دولتی و غیر دولتی و بنگاه های اقتصادی و معادن استان در راستای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200