رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
  • کد خبر : 5929
  • مشاهده : 107 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : دغدغه باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران عدم حمایت مالی است
«ساجده جهانشاهی» قهرمان موفق و آینده دار باشگاه کاراته الماس:

دغدغه باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران عدم حمایت مالی است

در ادامه معرفی ورزشکاران موفق در این شماره گفت و گویی انجام داده ایم با ورزشکار موفق رشته‌ کاراته که در مسابقات کشوری به مقام برنز دست یافته است:

ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
ساجده جهانشاهی هستم متولد 1385 و کاراته را از سال 1391 زیر نظر استاد فاطمه سپهری آغاز کردم و بعد از مدت 2 سال کارم را زیر نظر استاد زینب ابوالهادی ادامه دادم.

چرا ورزش کاراته را انتخاب کردید؟
من با توجه به علاقه خود و نظر خانواده ام به این ورزش علاقه مند شدم و تاکنون بدون وقفه ادامه دادم.

برنامه تمرینی شما به چه صورت است؟
من هر روز یک ساعت نیم تمرین کاراته انجام می‌دهم و در کنار آن برنامه اختصاصی کار با وزنه دارم که زیر نظر مربی بدنسازی انجام می‌دهم، یک روز در میان هم زیر نظر مربی خودم کار هوازی انجام می‌دهم.

برنامه شما برای آینده ورزشی خودتان چیست؟
به امید خدا و با همت و برنامه‌های استاد عزیزم شرکت در مسابقات جهانی را مدنظر دارم و می‌دانم انسان با تلاش و برنامه ریزی مدون به خواسته‌های خودش می‌رسد و از آنجایی که کاراته استان کرمان از نظر فنی جایگاه بالایی در کشور و آسیا دارد مطمئنا دور از دسترس نیست و من حتما با خواست خدا و تلاش خود، قهرمان خواهم شد.

پشتیبان اصلی شما در این راه چه کسانی هستند؟
در وهله اول خانواده عزیزم که بسیار پیگیر و علاقمند هستند تا من به قله‌های بلند این ورزش برسم و در کنار آن مربی عزیزم که بدون هیچ چشم داشتی وقت خودشان را برای من می‌گذارند حامیان اصلی من هستند، همچنین استاد محمدی مدیریت محترم باشگاه الماس که دلسوزانه پیگر تمرینات همه هستند از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتظار شما از مسئولین ورزش استان چیست؟
دغدغه باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران عدم حمایت مالی است و از آنجایی که در استان کرمان شرکت‌ها و معادن زیادی را داریم، مسئولین استان حداقل می‌توانند که ورزش قهرمانی را از این طریق حمایت نمایند، که با وضعیت اقتصادی فعلی برای خانواده‌ها مشکل می‌باشد.

سخن پایانی؟
در پایان ورزش را برای جوانان لازم می‌دانم زیرا ورزش یکی از مقوله‌هایی است که امروزه در جامعه فعلی برای همه رده‌های سنی و همه جنسیت‌ها لازم است، اما فکر می‌کنم برای دختران بسیار واجب تر است و دانش آموزان در کنار درس می‌توانند ورزش را به عنوان یک کاتالیزور انتخاب نمایند، آن را در درس و زندگی روزمره مشاهده نمایند و در پایان وظیفه خود می‌دانم که از همه عزیزانی که مرا در این امر یاری دادند تشکر و قدردانی کنم و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200