رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

شهردار کرمان گفت: اولویت ما ورزش همگانی است که برای عموم جامعه شور و نشاط ایجاد می‌کند.

سیدمهران عالم‌زاده در دیدار رییس و اعضای هیأت‌ رییسه فدراسیون دو و میدانی و رییس هیأت دو و میدانی استان با وی، افزود: البته ورزش قهرمانی هم که برای کشور مدال‌آفرینی و نام‌آوری می‌کند، برای ما مهم است.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها به‌خاطر رسالت و وظیفۀ خود در حوزۀ شهروندی، حمایت از ورزش حرفه‌ای و همگانی را بر عهده دارند، گفت: باید ظرفیت‌های ورزشی شناخته و به استعدادها بها داده شود.
شهردار کرمان دو و میدانی را ورزش پایه‌ و به ورزش همگانی نزدیک دانست و گفت: شهرداری از رویدادهایی که برای مردم و جامعه شور و نشاط می‌آورد و باعث امید می‌شود، حمایت می‌کند.
عالم‌زاده افزود: با حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که با جسم و روح مردم سر و کار دارند، همکاری و در حد توان از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
وی ادامه داد: البته کمک‌های استعدادیابی شهرداری کرمان در زمینۀ ورزشی می‌تواند در قالب فرهنگ‌سرای ورزش شهروندی باشد.
شهردار کرمان بیان کرد: از تمام رشته‌های ورزشی به‌طور متعادل حمایت خواهیم کرد.
عالم‌زاده افزود: پارک‌های بانوان خوبی در شهر داریم؛ ضمن اینکه شهرداری کرمان به ورزش بانوان نیز توجه ویژه‌ای دارد.
شهردار کرمان همچنین گفت: در کنار فدراسیون دو و میدانی خواهیم بود و در برگزاری مسابقات دو و میدانی (جام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی) همکاری خواهیم کرد.
رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار گفت: شهر کرمان نسبت به سال‌های گذشته، زیباتر شده و تفاوت فضاسازی و مبلمان شهری آن کاملاً مشهود است و به چشم می‌آید.
هاشم صیامی خطاب به شهردار کرمان، با بیان اینکه از نگاه خوب و زیبای شما به فضاسازی و مبلمان شهری و مسایل فرهنگی قدردانی می‌کنیم، گفت: با توجه به اینکه شادی و نشاط جامعه برای شما مهم است؛ ورزش دو و میدانی می‌تواند به این مهم کمک ‌کند.
وی خواستار همکاری شهرداری کرمان در ساخت تنها سالن تخصصی سرپوشیده دو و میدانی استان در شهر کرمان شد.
رییس فدراسیون دو و میدانی همچنین بر برگزاری ماراتون در کرمان تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم با برگزاری ماراتن، به افزایش نشاط و شادی و جذب گردشگر به کرمان کمک کنید.
برزگر، مشاور رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار، با بیان اینکه استان کرمان، زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی، جام سردار سلیمانی در کرمان را پیشنهاد کرد.
وی با بیان اینکه ۱۴۷ مدال ورزشی مربوط به رشته دو و میدانی است، گفت: اگر کشورهای دیگر در المپیک پُرمدال‌ترین کشور می‌شوند، از مسیر ورزش دو و میدانی است.
برزگر از شهردار کرمان درخواست کرد شهرداری در زمینۀ استعدادیابی، برگزاری مسابقات دو و میدانی و ساختِ سالن سرپوشیده برای بانوان، با فدراسیون و هیأت دو و میدانی همکاری کند.
رحمتی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون دو و میدانی نیز گفت: فدراسیون دو و میدانی اعلام آمادگی می‌کند در سال ۱۴۰۰ اولین دورۀ مسابقات جایزه‌بزرگ دو و میدانی کشور، یادبود سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را با همکاری شهرداری کرمان و در شهر کرمان برگزار کند.
وی افزود: امیدواریم این مسابقه با همکاری فدراسیون ورزش دو و میدانی، شهرداری کرمان و اداره ورزش و جوانان به بهترین شکل برگزار شود.
عضو هیأت رییسه فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خواهان کمک و یاری شهرداری کرمان در خصوص ایجاد زیرساخت‌های این ورزش هستیم، گفت: البته فدراسیون دو و میدانی نیز حتماً نگاه ویژه‌ای به شهر کرمان خواهد داشت و سعی می‌کنیم بیشترین تجهیزات ورزش دو و میدانی را به استان کرمان اختصاص دهیم.
رییس هیأت دو و میدانی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: از شهردار کرمان به‌خاطر حمایت از هیأت دو و میدانی استان در برگزاری دو امدادی از زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در «قتات‌ملک» تا مقبره ایشان، سپاسگزاریم.
علی حیدری افزود: در حال حاضر، در حال پیگیری مشکلات ورزش دو و میدانی استان هستیم تا این ورزش که ورزشکاران مستعد زیادی در استان دارد، به جایگاه واقعی خود برسد.
وی ادامه داد: در این مسیر نیازمند حمایت و کمک شهرداری هستیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200