رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
  • کد خبر : 9762
  • مشاهده : 184 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : در کاتای جوانان رنگینک اول کشور هستم
«ساجده جهانشاهی» قهرمان کاراته و آینده دار استان کرمان:

در کاتای جوانان رنگینک اول کشور هستم

فاطمه محمدی

گفت و گویی انجام داده ایم با «ساجده جهانشاهی» که از سال 91 کاراته را شروع و چندی پیش در رده جوانان بخش کاتا انفرادی مسابقات آسیایی ازبکستان مدال طلا را کسب کرده است.

از مسابقات و افتخاراتت بگو؟
به لطف خدا و زحمات فراوان مربیان و حمایت خانواده ام که نقش مهمی‌در موفقیت و پیشرفت من داشته اند. در حال حاضر رنگینک اول کشور در جوانان و رنگینک هفتم جهان را در کاتا نوجوانان از آن خود کرده ام.
مدال‌هایی که در حال حاضر دارید در چه سطحی است؟
مدال طلای مسابقات آسیایی قزاقستان رده نوجوانان، مدال طلای مسابقات آسیایی ازبکستان، امسال نیز در مسابقات جهانی و کشوری اعزام شدم و در کشور هم صاحب چندین مدال طلا، نقره و برنز شده‌ام.



چه سبکی کار می‌کنید؟

سبک من شیتوریو اینویی می‌باشد، سبک‌های کاراته کنترلی تفاوت چندانی با هم ندارند فقط در اجرای کاتا (فرم) متفاوت هستند. منتهی آن چیزی که یک سبک را از سبک دیگر متمایز می‌کند نظم و سیستم اداری و وجود مربیان دلسوز است، خدا را سپاس که باشگاه کاراته الماس از بهترین‌ها است و تعداد زیادی مربی، قهرمان و داور را در بخش دختران و پسران توانسته است به جامعه ورزش و کاراته کشور در سطح آسیا و جهان معرفی نماید.
از مربیان خودت بگو؟
من کاراته را با مربی عزیزم سنسی سپهری شروع کردم. بعد از اینکه ایشان از کرمان مهاجرت کردند در نونهالی به باشگاه الماس رفتم و در خدمت استاد بزرگوار سنسی ابوالهادی کار قهرمانی را به صورت حرفه ای و جدی شروع کردم. خداوند را شاکرم که من را به این باشگاه که هم از نظر فنی و مدیریتی جایگاه بالایی دارد هدایت کرد. در این جا وظیفه دارم از استاد عزیزم شیهان محمدی مدیر با تجربه باشگاه که نظارت بر همه امور فنی و فرهنگی باشگاه را دارد تشکر ویژه ای داشته باشم، که موقعیت‌های خودم را جدا از زحمات مربی مهربان و دلسوزم استاد ابوالهادی مدیون ایشان هستم که برای همه ورزشکاران باشگاه مانند پدری دلسوز و مهربان هستند.
چه صحبتی با هم سن و سال‌های خود داری؟
همه دختران و پسران از خردسال به بالا درخواست دارم که ورزش را در برنامه روزمره خود قرار دهند و مطمئن باشند نه تنها ورزش لطمه‌ای به درس و تحصیل وارد نمی‌کند بلکه برعکس کمک شایانی خواهد بود برای رشد فکری آنها چرا که همه جا می‌گویند فکر سالم در بدن سالم است.
سخن پایانی؟
از همه مسئولین محترم استدعا می‌کنم که حمایت‌های مالی و معنوی خود را از ورزشکاران دریغ نکنند چرا که ورزش قهرمانی هزینه و مخارج بالایی را برای ورزشکاران و خانواده‌های آنان دارد و نیازمند حمایت مدیران محترم می‌باشد و تشکر می‌کنم از خانواده عزیزم و مربیان دلسوز و روزنامه وزین شما که از ورزشکاران حمایت می‌کند.


استاد مهدی محمدی


استاد زینب ابوالهادی

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200