رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
  • کد خبر : 4790
  • مشاهده : 28 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : در همه زمینه‌ها کمک‌ حال هیات کاراته هستیم
«احسان رستگاری» رئیس هیئت کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان:

در همه زمینه‌ها کمک‌ حال هیات کاراته هستیم

گفت و گویی انجام داده ایم با «احسان رستگاری» رئیس هیئت کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان که در ادمه می آید:

از خودتان بگویید؟
۲۱ سال کاراته کار می‌کنم در این دوران موفق به کسب عناوین مهم آسیایی و کشوری شدم از مهمترین آنها کسب مقام سوم مسابقات آسیایی و کسب عنوان قهرمانی کشور در رده فدراسیون و قهرمانی نیروهای مسلح و عضو تیم کاراته ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و ۱۰ سال مربیگری و داوری ra کشوری و مربی درجه ۲ ملی دارم.

از نقش بسیج در ورزش بگویید؟
بسیج با توجه به ساخت سالن های رزمی صالحین، ظرفیت سالن های ورزشی را در اختیار ورزش استان قرار داده که سالانه سرانه ورزشی استان ها را بالا برده است و هم اکنون تمامی این ظرفیت در اختیار ورزش استان قرار گرفته و در مورد مسابقات و دوره مربیگری و داوری هر ساله به میزبانی هیات‌های بسیج استان‌ها و اجرایی کاراته بسیج کشور در دوره‌های مربیگری و داوری تا سطح ممتاز ملی برگزار می‌شود و مسابقات در تقویم سالانه قرار دارد و این مسابقات ابتدا در سطح استان و بعد از آن با انتخاب نفرات برتر در سطح کشوری و ملی پیگیری و برگزار می‌شود.

برنامه‌های آینده؟
با توجه به اپیدمی ویروس منحوس کرونا و ابلاغ ستاد کل در رشته‌ها و ورزش‌های برخوردی مثل کمیته، بسیج رشته کاتا را در این دوران جدی دنبال می‌کند و در سال ۹۹ مقام اول مسابقات کشوری مجازی کاتا را به دست آوردیم و برنامه جدی برای اردوهای آماده سازی در رشته کمیته و کاتا و تاسیس خانه کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان را در برنامه پیش رو داریم.

آیا مقابل هیات کاراته استان هستید یا موازی با هیات؟
هیئت کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با هیات کاراته استان در یک راستا یک هدف، که رشد کاراته استان می باشد فعالیت دارد و در همه زمینه‌ها کمک‌ حال هیات استان می‌باشد و تشکیل این هیات از دیدگاه مجموعه سپاه پاسداران و بسیج حمایت و کمک ورزش به کشور و ایجاد روحیه اخلاقی و منش پهلوانی می‌باشد.

سخن پایانی؟
در حال حاضر هیات کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در چند سال اخیر در مسابقات کشوری بسیج دارای رتبه اول تیمی می‌باشد و این امر باعث افتخارمان می‌باشد. ضمنا این هیات در حال حاضر در ۶ شهرستان هیات کاراته بسیج دارد

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200