رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵
  • کد خبر : 10237
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : در جلسه مدیران شکوفا صنعت پویا با مدیرکل کار و مدیرکل بانوان استانداری کرمان چه گذشت؟

مدیران شرکت شکوفا صنعت پویا به مناسبت هفته گرامی‌داشت کار و کارگر، میزبان مدیرکل کار استان کرمان و مدیرکل امور بانوان استانداری بودند.

به گزارش یزدان کرمان؛ مدیران شرکت شکوفاصنعت پویا یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، به مناسب هفته کار و کارگر، میزبان مجتبی مصباح، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان بودند و برای دقایقی به گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف این شرکت پرداختند.

در ابتدای این جلسه که در سالن کنفرانس شرکت شکوفاصنعت پویا برگزار شد، مهندس محمدحسین بیدختی قائم مقام شکوفاصنعت ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به مصباح، طباطبایی و هیات همراه، حضور این مهمانان در این شرکت را مایه افتخار و دلگرمی دانست و خطاب به آن‌ها گفت: باعث خوشحالی و قوت قلب ماست که به شرکت شکوفاصنعت آمدید تا از نزدیک شاهد فعالیت این شرکت و زحمت و تلاش پرسنل آن باشید. همانطور که می‌بینید بیش از هزار نفر از جوانان آقا و خانم در این شرکت مشغول به کار هستند که این خود باعث اشتغال‌زایی فراوانی شده است. تجهیزات مختلفی در این شرکت ساخته شده است و برنامه‌های توسعه‌ای ویژه در پیش داریم برای ساخت ماشین‌آلات راهسازی و تجهیزاتی که مرتبط با آن‌ها هستند.

IMG_20230509_233212_452قائم مقام شرکت شکوفا صنعت پویا با اشاره به برخی مشکلات سد راه این مجموعه افزود: امیدواریم به یاری شما و سایر دوستانی که دست‌اندر کار هستند در استان، از این مرحله گذار عبور کنیم و شکوفاصنعت‌ را به همان آرمان و چشم‌اندازی که دارد، برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به چشم‌انداز تعیین شده برای این مجموعه، اظهار کرد: حداقل اشتغال دو هزار نیرو و همچنین راه‌اندازی شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که تحت پوشش گروه صنعتی پویان هستند، چشم‌اندازی است که برای این مجموعه ترسیم کرده‌ایم. ما بیشتر دنبال این هستیم که اشتغال ایجاد کنیم و طبیعتا باید زمینه و شرایط این قضیه ایجاد شود تا مارا به سمت اهدافمان هدایت کند.

بیدختی با اشاره به اشتغال ۴۵ بانو در واحدهای مختلف این شرکت و توجه ویژه به بانوان و استفاده از پتانسیل آن‌ها در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه، عنوان کرد: از بانوان توانمند در همه‌ی بخش‌های شرکت استفاده کرده‌ایم و آن‌ها از جایگاه خاصی در این مجموعه برخوردارند. علاوه بر حدود ۱۷ خانم جوشکار، در بخش‌های مختلف کنترل کیفیت، ایمنی و بهداشت، مهندسی، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه هم بانوان مشغول به کار هستند. آن‌ها کسانی هستند که در همینجا آموزش دیده‌اند و بسیار مسلط هستند و خداروشکر در حال حاضر مدیریت پروژه‌های‌ بزرگی را به دست گرفته‌اند.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از زحمات مدیران گروه صنعتی پویان و شرکت شکوفاصنعت، صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: خب ما قبلا هم در خدمت این مجموعه بوده‌ایم و مسائل و مشکلات آن‌را نیز بررسی کرده‌ایم و فکر می‌کنم یک جایی هم مشکلی داشتند که به طور کامل حل کردیم. اگر واقعا حساب‌ شرکت‌های دولتی در همین استان بود و نیازهایشان را در همین استان تامین می‌کردند، نرخ بیکاری‌مان به حداقل می‌رسید. واقعا حجم عظیمی از نیازهای استان، دارد از سوی استان‌های در دیگر تامین می‌شود.

IMG_20230509_233242_405

وی با قول رسیدگی و برطرف کردن مسائل و مشکلات در راه تولید استان، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با استاندار محترم داشتیم، بنده این مسائل را مطرح کردم و ایشان هم پیگیر این ماجرا هستند تا انشالله به یک نتیجه عملیاتی برسیم چون فقط حرف زدن کار آسانی‌ست.

مصباح ضمن تشکر از مدیران گروه صنعتی پویان بابت اشتغال‌زایی در این شرایط اقتصادی کشور، افزود: واقعا اشتغال‌زایی گسترده‌ گروه صنعتی پویان، جای بسی تشکر و قدردانی دارد. ظرفیت بسیار خوبی را شما اینجا ایجاد کرده‌اید و امید بسیاری از جوانان و جویندگان کار هستید. امیدواریم که در این مسیر بتوانید موفق‌تر از پیش باشید و به اهداف قابل احترام و ارزشمند خود دست یابید.

مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان هم در ادامه این جلسه گفت: جای بسیار شکرگذاری است که این همت و این دغدغه را دارید که در راه اشتغال‌زایی گام برمی‌دارید. همانطور که خداوند می‌فرماید: «انسان به جایی نمی‌رسد مگر اینکه تلاش کند.» و شما این تلاش و همت را داشتید. انشالله که خداوند تلاش بیشتر به شما بدهد و حمایت‌های بیشتری از طرف مسئولین بشوید.

IMG_20230509_233226_173

طباطبایی همچنین با بیان اینکه یکی از مباحث اصلی ما بحث خانواده است، از مدیران شرکت شکوفاصنعت پویا خواست که به ساعت کاری آن‌ها توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشند و همچنین حمایت لازم از آن‌ها در زمان بارداری و غیره را در چارچوب معین شده در دستور کار قرار دهند.

محسن محمدی مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا هم ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین، حضور آن‌ها در این شرکت را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با نگاه دغدغه‌مندانه مسئولین ارشد استان، از شرکت‌هایی همانند شکوفاصنعت حمایت‌های ویژه‌ای صورت بپذیرد تا همچنان چرخ تولید در این استان پهناور در گردش باشد و این شرکت بتواند در راه تحقق اهداف خود که مهمترین آن، بحث اشتغال‌زایی است، دست پیدا کند.

IMG_20230509_233214_635

در این جلسه علاوه بر بیدختی قائم مقام شرکت شکوفاصنعت پویا و محمدی مدیر کارخانه این شرکت، احمدیه مدیر تضمین کیفیت، سعید مدیر ایمنی و حراست، صادقی مدیر اداری و صالحی مدیر روابط‌عمومی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200