رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : 12703
  • مشاهده : 89 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : خرید و توزیع بیش از ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس و هنرستان های استان
مدیرکل نوسازی مدارس در آئین ارسال همزمان تجهیزات مدارس و هنرستان ها سراسر کشور خبر داد

خرید و توزیع بیش از ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس و هنرستان های استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در مراسم آئین ارسال تجهیزات مدارس و هنرستانها، از توزیع بیش از۶۵ میلیارد تومان تجهیزات مدارس و هنرستانی در شش ماهه اول سال تحصیلی 1402-1403 در استان کرمان خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در مراسم توزیع همزمان تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها در سراسر کشور و استان کرمان که با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال تحصیلی 1402-1403 تاکنون بیش از ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات کلاسی،اداری و همچنین تجهیزات رشته های مختلف هنرستان خریداری و در روز سه شنبه 8 اسفند ماه مصادف با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی،توزیع می گردد.

رضا هدایتی درادامه بیان کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص حرفه‌آموزی به دانش آموزان در هنرستان‌ها، سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور بر مبنای احداث این مراکز و توزیع تجهیزات مدرن و به روز آموزشی و هنرستانی در کشور شکل گرفته است.

وی افزود: در همین راستا وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور تامین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها را با جدیت دنبال می‌کند و در همین خصوص نیز در شش ماهه اول سال تحصیلی امسال تا کنون 38 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هنرستان‌های فنی استان کرمان تخصیص داده شد.

وی افزود: این محموله تجهیزات شامل
۱۵ میلیارد تومان تجهیزات رشته مکانیک،۶ میلیارد تومان خرید کامپیوتر برای رشته های کامپیوتر و فنی هنرستان ها،خرید ۵ میلیارد تومان تجهیزات رشته طراحی روخت از قبیل چرخ خیاطی،اتوبرقی و….، و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان نیز برای سایر رشته های فنی،معدن،عکاسی،درودگری و سایر رشته های هنرستانها خرید و در ۶ ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ _۱۴۰۳ توزیع می گردد.
هدایتی در پایان با اشاره به تجهیزات کمک آموزشی سایر مدارس نیز گفت: اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز جهت خرید تجهیزات اداری و کمک آموزشی مدارس عادی از قبیل صندلی،نیمکت،فایل،کمد،و….تخصیص و خریداری گردید.
گفتنی است: خرید بیش از ۱۲ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات امتحان نهایی مدارس استان کرمان نیز صورت گرفته است.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در استان کرمان 21 هنرستان فنی و حرفه‌ای که کارآفرین هم هستند وجود دارد، ادامه داد: در حدود دو سال گذشته دو هزار و 100 دانش‌آموزان به رشته کشاورزی روی آوردند که آمار بسیار خوبی نسبت به قبل است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200