رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
  • کد خبر : 3336
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : «خانه هلال شهروندی ماه بنی‌هاشم» افتتاح شد

«خانه هلال شهروندی ماه بنی‌هاشم»، با همکاری فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم، سازمان هلال احمر شهرستان کرمان و شورای اجتماعی محله بنی‌هاشم، در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم راه‌اندازی شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در این آیین که با حضور خانم مهدوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، استاک، مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر کشور، فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، حقانی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، نخعی، شهردار منطقه یک کرمان، خضری، مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمان و دبیر قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص)، در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم برگزار شد، با تأکید بر مشارکت و افزایش حضور مردم در برنامه‌های مختلف گفت: هدف ما تحقق مدیریت شهری مشارکت‌پذیر و همچنین شهروند آموزش‌پذیر است که می‌توانند با ایجاد ارتباط دوسویه، کیفیت شاخص‌های شهرنشینی را افزایش دهند.
محمد جهانشاهی افزود: اکنون، این مهم به‌واسطه زحمات زیادی که در ادوار گذشته و اکنون در شهرداری کرمان انجام گرفته، به‌عنوان یک رویکرد در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم و شورای اجتماعی این محله، بستری را فراهم کرده‌اند که هر روز و هر هفته، اتفاق جدیدی را در این محله تجربه می‌کنیم، گفت: موضوع ایمنی، از مسایل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون شهردار کرمان وارد شدن اهالی محلۀ بنی‌هاشم در حوزۀ ایمنی را موجب خرسندی و اطمینان‌خاطر دانست و با اشاره به راه‌اندازی «خانه هلال شهروندی بنی‌هاشم» در این محله گفت: امروز این اقدام خوب، با مشارکت یکی از نهادهایی که متولی مشارکت اجتماعی است، اتفاق می‌افتد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه وظیفۀ جمعیت هلال احمر، صرفاً امدادونجات نیست، گفت: به‌عنوان مثال در زمینۀ مقابله با ویروس کرونا، ۲۱ میلیون نفر غربالگری انجام دادیم که ۱۵ هزار نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.
رضا فلاح در عین حال بیان کرد: جمعیت هلال احمر به‌تنهایی نمی‌تواند حوادث را پوشش دهد؛ بنابراین، سعی کرده‌ایم در روستاها و حاشیۀ شهرها و محله‌های مختلف «خانه هلال» تأسیس کنیم تا در این زمینه از مشارکت شهروندان بهره ببریم.
وی افزود: تاکنون، ۲۰۰ «خانه هلال» در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شده و اکنون، ۲۰ هزار نفر داوطلب در استان، در حوادث مختلف به ما کمک می‌کنند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200