رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۳
  • کد خبر : 11511
  • مشاهده : 46 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : حسن الله دادی رئیس هیات ورزش های همگانی عنبرآباد شد
با حکم امیر جعفری رئیس هیات همگانی استان کرمان؛

حسن الله دادی رئیس هیات ورزش های همگانی عنبرآباد شد

طی مراسمی در سالن‌کنفرانس فرمانداری شهرستان عنبرآباد حسن الله دادی به عنوان رئیس جدید هیات ورزش های همگانی شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

با حضور امیر جعفری و حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان، میلاد برخوری نایب رئیس هیات همگانی استان،اخلاقی مسئول انجمن ورزشکاران ، فرماندار، رئیس ورزش و جوانان ،بخشداران و اعضای شورای ورزش شهرستان عنبر آباد حسن الله دادی به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

امیر جعفری در این جلسه ضمن تقدیر از نگاه خوب فرماندار و مسئولان شهرستان عنبرآباد به امر توسعه ورزش بیان داشت: از زحمات آقای اسماعیل بیلری قدردانی می کنم و با توجه به شناختی که از آقای الله دادی دارم امیدوارم اتفاقات خوبی پر حوزه ورزش همگانی این شهرستان بیفتد.

امیر جعفری با اشاره به اینکه استعدادهای خوب ورزشی در عنبرآباد بسیار زیاد است و ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد؛ اظهار امیدواری کرد: با فعال شدن این هیات و فعالیت کمیته استعدادیابی بتوانیم ورزش را در این منطقه توسعه بدهیم.

وی با تاکید بر برگزاری دو رویداد پیاده روی در عنبر آباد تصریح کرد: با اپیدمی فاجعه بار کم تحرکی بالاخص در بخش بانوان مواجه شدیم و داریم به فقر حرکتی در بچه ها می رسیم،فقر حرکتی فاجعه بار که عدم اعتماد به نفس و عدم اجرای حرکات ساده و بنیادی در بچه ها مشاهده می کنیم.

جعفری افزود: شهرستان هایی که مدیران دغدغه مند دارند مثلا شهرداری و شورای شهر حمایت می کنند، می‌توانند در توسعه ورزش موفق باشند و با ایجاد زیر ساخت ها و حمایت همه جانبه از هیات ورزش های همگانی به سلامتی و شور و نشاط اجتماعی مردم‌خود شهرستانتان کمک‌کنید.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان ظرفیت هیات همگانی را فوق العاده عنوان کرد و گفت: حوزه بازی و ورزش کودکان،حوزه ورزش سالمندان ،حوزه ورزش روزانه، حوزه پیاده روی ، حوزه توسعه ورزش اقشار مختلف و مجموعه رویدادهای حوزه همگانی می‌تواند به ارتقا سطح سلامتی و‌تندرستی جامعه کمک‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200