رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر : 4645
  • مشاهده : 9 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : جوایز برندگان «نخستین جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» اهدا شد

طی آیینی توسط شهردار کرمان، لوح و مدال برندگان «نخستین جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان به برندگان کرمانیِ این مسابقه اهدا شد.

به گزارش یزدان کرمان، شهردار کرمان در این آیین که معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مدیر امور بانوان شهرداری و خانواده‌های برندگان حضور داشتند، گفت: از تمام کودکانی که در این جشنواره شرکت کردند ـ چه کسانی که مقام کسب کردند و چه کسانی که مدال نیاورندـ تشکر می‌کنم و امیدوارم در دوره‌های بعدی هم در این نوع جشنواره‌ها مشارکت کنند.
سیدمهران عالم زاده افزود: امیدوارم این رویداد هرساله ادامه پیدا کند و کودکان کرمانی هم برای شهر، استان و کشور افتخارآفرینی کنند.
وی ادامه داد: برگزاری یک رویداد بین‌المللی، به‌خصوص در شرایط کرونایی، کاری دشوار است؛ بنابراین، از همکاران خودم که در برگزاری این رویداد تلاش کردند، سپاسگزارم.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این آیین گفت: همۀ ما در شهر و استان کرمان و کشور ایران، به شما کودکان موفق و پُرتلاش افتخار می‌کنیم و از والدینی هم که در این راه به کودکان خود کمک می‌کنند تا استعدادهای آن‌ها بارور شود، تشکر می‌کنیم.
محمد جهانشاهی افزود: این یاری و هدایت والدین به کودکان بسیار پسندیده و مهم است؛ چراکه هم تجربه و هم اندوخته‌ای برای خود کودکان به‌وجود می‌آورد و هم برای شهر، شهروندانی آگاه، موفق، اهل فکر و حفظ میراث فرهنگی و تاریخی در آینده تربیت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه رویداد جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان، از حاشیۀ شهر کرمان تا کشورهای دوردست و شهرها و روستاهایش را دربرگرفت، گفت: 38 کشور در این رویداد شرکت کردند که برای سال اول برگزاری، خوب بود.
وی ادامه داد: در کشورهایی مانند ژاپن و یا کشورهای اروپایی این رویدادها هر سال برگزار می‌شود؛ ما نیز در کرمان این راه را شروع کردیم که امیدواریم هر سال ادامه پیدا کند.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: این کودکان در تاریخ شهر کرمان و این جشنواره، به‌عنوان اولین برندگان خواهند ماند.
جهانشاهی با بیان اینکه سعی کردیم لوح و جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره، برگرفته از فرهنگ شهر کرمان و تلفیقی از صنایع دستی، هنر و آرزوی کرمانی‌ها نسبت به محیط پیرامون خود باشند، گفت: لوح تقدیر و جوایز برندگان خارج از کشور نیز به‌زودی بعد از چاپ مجلۀ این جشنواره اهدا خواهد شد؛ ضمن اینکه آثار برگزیده و منتخب این جشنواره در سطح شهر، در تابلوهای شهری و نیز در نمایشگاهی به همین مناسبت به‌زودی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
وی افزود: هرچند ممکن است این جشنواره در اولین دورۀ برگزاری اشکالات و کمبودهایی داشته باشد، اما شروع شروع خوبی بود.
معاون شهردار کرمان ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره به‌صورت سالانه، به یک برند برای شهرداری تبدیل شود.
لازم به ذکر است؛ در این آیین توسط شهردار کرمان به «طاها صفا» برندۀ مدال طلای 5 تا 8 سال این جشنواره، «دیبا عرب‌پور» مدال طلای بخش داوری کودک 12 تا 15 سال، «نازنین زهرا سلجوقی‌نژاد» برنده مدال برنز داوری کودک 9 تا 11 سال و «رها ودودی» مدال نقره بخش داوری کودک 9 تا 11 سال که این افتخار را در بین 300 شرکت‌کنندۀ نهاییِ راه‌یافته به این جشنواره کسب کرده بودند، مدال و لوح اهدا شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200