رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر : 11986
  • مشاهده : 74 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : جهش در ساخت و تجهیز هنرستان‌ها طی ۲ سال اخیر
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد:

جهش در ساخت و تجهیز هنرستان‌ها طی ۲ سال اخیر

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در روز یکشنبه ۱۴ آبان، از هنرستان کشاورزی رضوان و نحوه پیشرفت ساخت گلخانه و توزیع تجهیزات هنرستانی بازدید کرد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛ رضاهدایتی مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در حاشیه این بازدید،باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در خصوص حرفه‌آموزی، دانش آموزان در هنرستانها گفت: سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص جهش هنرستان‌ها، به دنبال احداث این مراکز و توزیع تجهیزات مدرن و به روز آموزشی و هنرستانی در این مراکز آموزشی می باشد.

هدایتی با اعلام اینکه،بیش از ۴۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس استان کرمان توزیع شده،گفت: راهبرد دولت و وزارت آموزش و پرورش، حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی است که در دولت مردمی دکتر رئیسی اعتبار خوبی برای ساخت، اداره و تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ساخت هنرستانهای جنب کارخانه گفت: سال گذشته در شهرستان راور کلنگ هنرستان جنب کارخانه در شهرستان راور و امسال کلنگ ساخت چهار مجتمع آموزشی و هنرستان توسط ارگ جدید، در چهار نقطه از شهرستان بم به زمین زده شد و امسال نیز چند هنرستان از 146 پروژه آموزشی در سطح استان افتتاح گردید.

گفتنی است، یک دستگاه تراکتور، انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی مدرن و به روز و سایر تجهیزات هنرستانی به هنرستان کشاورزی رضوان داده شد.

لازم به ذکر است در این بازدید مدیرکل نوسازی مدارس کرمان که احسان جاذبی معاون پشتیبانی و فدایی مسئول کارپردازی و توزیع تجهیزات نوسازی مدارس کرمان، وی را همراهی کردند، از روند پیشرفت ساخت گلخانه کشاورزی که توسط نوسازی مدارس کرمان اجرا گردیده، بازدید نمودند

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200