رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
  • کد خبر : 2251
  • مشاهده : 12 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : جلسه هم اندیشی هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان برگزار شد

🔹به گزارش روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان جلسه هم اندیشی مسولان انجمنهای ورزشی سیرجان با هدف هماهنگی بیشتر کمیته های زیر مجموعه و تدوین برنامه های هیات در سه ماهه پایانی سال 99 برگزار شد.

🔹اسماعیل جهانشاهی،رییس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان در این جلسه با اشاره به اینکه هیات انجمنهای ورزشی را می توان با توجه به تعداد کمیته های زیر نظر این هیات به نوعی یک اداره ورزش و جوانان در ابعاد کوچک تر شناخت؛گفت: هیات انجمنهای ورزشی از پتانسیل های بسیار زیادی برخوردار است و لازم است با همکاری مسولان شهرستان از این پتانسیل ها در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی و …. استفاده نمود.
🔹در ادامه جهانشاهی از مسولان هیات انجمنهای ورزشی خواست با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا و افزایش میزان افسردگی ها و عدم فعالیتهای ورزشی از سوی مردم ؛ادامه روند فعالیتهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجازی دنبال شوند.
🔹جهانشاهی در بخشی از سخنان خود از پیگیری ها جهت راه اندازی ورزش های جت اسکی و اسکی روی آب در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت:امیدواریم با همکاری و همراهی مسولان شهرستانی و استانی راه اندازی این ورزش ها را در سیرجان شاهد باشیم.
🔹جهانشاهی ادامه داد:از تمامی روسای کمیته ها میخواهم مسابقات ورزشی بصورت آنلاین ویژه اولین سالگرد شهادت سردار رشید جهان اسلام،سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی را برنامه ریزی و برگزار کنند.
🔹خانم سالار پور،نایب رییس بانوان هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان در این جلسه گفت:هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان در صدد آن است تا در ورزش سیرجان، تحول اساسی ایجاد کند و تاکید این هیات بر ورزش خانوادگی میباشد.
🔹علیرضا سلیمانی،مشاور هیات انجمن های ورزشی شهرستان سیرجان در بخشی از سخنان خود گفت:در ورزش دارت کشورمان در تراز جهانی میباشد و این نمونه ای از پتانسیل های انجمنهای ورزشی میباشد و انجمنهای ورزشی سیرجان توانایی آن را دارد تا مسابقات قهرمانی شهرستان را بصورت مجازی یا حضوری با تعداد کمتر و در زمان بیشتر برگزارکند.
🔹خانم پور مختار از راه اندازی ورزش برای تونیک در شهرستان سیرجان خبر داد و در ادامه ورزش برای تونیک و نحوه برگزاری مسابقات این ورزش را به افراد حاضر در جلسه توضیح داد.
🔹در ادامه این جلسه هم اندیشی،مسولان کمیته های تحت نظر هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان به ارایه گزارش فعالیتهای انجام شده و برنامه های پیش روی کمیته تحت نظر خود پرداختند.
🔹نکته قابل توجه سخنان مسولان هیات انجمنهای ورزشی در این جلسه هم اندیشی مشکلات مالی این کمیته ها میباشد بصورتی که سخن مشترک همه مسولان هیات انجمنهای ورزشی سیرجان در این جلسه اینگونه بود:همه ورزش سیرجان فوتبال و والیبال نیست/مسولان شهرستان دیگر ورزش ها را فراموش نکنند.



اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200