رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
کمیته طناب زنی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار کرد

جشنواره طناب زنی دبستانی ها

کمیته طناب زنی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان جشنواره طناب زنی را با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۱ در مقطع دوره اول دبستان برگزار کرد.

به گزارش یزدان کرمان، این جشنواره در مورخه ۴و۵ دی ماه در سالن ۲۲بهمن با حضور پرشور حدود ۱۰۰ دانش آموز و مسئولین هیات همگانی و آموزش پرورش ناحیه۱ اجرا شد.

مژده امجد نایب رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در راستای برگزاری این جشنواره در جهت ترویج و آموزش صحیح این رشته بیان کرد: طناب زنی یک فعالیت بدنی کامل است که روی تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی و حرکتی اثر مثبت میگذارد و بسیار کم هزینه و قابل دسترس برای عموم در هر مکان و زمانی می باشد.

همچنین وی افزود: هیات همگانی شهرستان کرمان برای ترویج ورزش و سلامت جامعه تصمیم دارد تا در سنین پایین ورزش های کم هزینه رواج دهد‌‌.

خانم مومن زاده مسئول کمیته طناب زنی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری با آموزش و پرورش ناحیه ۱ عنوان کرد: ساعت ورزش دانش آموزان با رشته های ورزشی همگانی از جمله رشته طناب زنی که عمدتا کم هزینه و بسیار مهیج هستند را می توان هدفمند ساخت. با تداوم آموزش این رشته میتوان زیر ساخت های لازم جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی در سبک های مختلف این رشته برنامه ریزی کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم الهه الهیاری مسئول انجمن طناب زنی ناحیه ۱ همچنین از کلیه همکارانی که در امر برگزاری این جشنواره همکاری و مساعدت لازم را داشتند تقدیر و تشکر کرد. در آخر به همه دانش آموزان گواهی آموزشی اهدا گردید.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200