رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
  • کد خبر : 5719
  • مشاهده : 11 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : جشنواره بزرگ ورزشی سیرگان هیات انجمن های ورزشی شهرستان سیرجان

به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی شهرستان سیرجان این جشنواره با حضور کمیته های هیات انجمن های ورزشی شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش رئیس و اعضای هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سیرجان دیدار کردند.

در این دیدار اسماعیل جهانشاهی،رئیس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان به گستردگی فعالیت های هیات انجمنهای ورزشی اشاره کرد و گفت:هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی است در جهت قدردانی از زحمات دلسوزان ورزش سیرجان و ما امروز به نمایندگی از 22 کمیته هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان این هفته را به شما تبریک می گوییم و آرزوی سلامت و پیروزی برای خانواده ورزش سیرجان داریم.

جهانشاهی در ادامه به مسائل و مشکلات هیات انجمنهای ورزشی اشاره کرد و افزود:با توجه به تعدد کمیته های تحت نظر هیات انجمنهای ورزشی و وجود پتانسیل های بسیار عالی سیرجان،از مدیران اداره ورزش و جوانان و شرکت های صنعتی و معدنی سطح شهرستان درخواست حمایت های مادی و معنوی بیشتری داریم.

اسماعیل جهانشاهی از دکتر ناصر گل محمدی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به عنوان الگوی ورزشی شهرستان سیرجان یاد کرد و موفقیت های امروز ورزش سیرجان را مدیون تلاش های صادقانه ایشان دانست.

در ادامه رئیس هیات انجمنهای ورزشی سیرجان به ارائه عملکرد و برنامه های پیش روی هیات انجمنهای ورزشی پرداخت.

ناصر گل محمدی،رئیس اداره ورزش و جوانان در این دیدار ضمن شنیدن گلایه های اعضای هیات انجمنهای ورزشی از عدم وجود حمایت های لازم گفت:پیگیر حمایت های بیشتر شرکت های صنعتی و معدنی از هیات انجمنهای ورزشی شهرستان سیرجان هستیم.

گل محمدی گفت:می توان هیات انجمن های ورزشی را اداره ورزشی در گستردگی کمتر نام برد و افزود: در دوسال گذشته وجود بیماری کرونا فعالیت های ورزشی را کاهش داده است و یکی از عوامل حمایت های کمتر را وجود بیماری کرونا دانست و قول حمایت های بیشتری را از سوی اداره ورزش و جوانان را به اعضای هیات انجمن های ورزشی شهرستان سیرجان داد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200