رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر : 11185
  • مشاهده : 46 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : جدال مسی‌ها با بازیکنان و کادری بومی در فصل جدید لیگ یک

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل باشگاه مس کرمان از آمادگی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک با ۱۲ بازیکن بومی و کادری متشکل از مربیان کرمانی خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان، عرفان امیرخسروی به بیان گزارشی در خصوص وضعیت تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان پرداخت و گفت: تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان با ۱۲ بازیکن بومی و کادری متشکل از مربیان کرمانی فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را برای کسب موفقیت آغاز خواهد کرد.

او افزود: این تیم که با هدایت محمود محمودی‌نیا در موعدی مناسب، مراحل آماده‌سازی برای حضور مقتدرانه در لیگ را آغاز کرده، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر در این فصل است.

امیرخسروی تصریح کرد: تیم فوتبال مس کرمان در حال حاضر به دلیل بدهی‌های به جا مانده از فصل پیش و همچنین شکایت بازیکنان فصول گذشته برای دریافت پول قرارداد‌های خود با پنجره بسته مواجه شده که این مهم با تلاش شبانه‌روزی مدیران باشگاه در حال حل شدن است.

او بیان داشت: در فصول پیش حتی هرینه ایفمارک نیز پرداخت نشده بود و حالا باشگاه مس کرمان که ملجأ ورزشکاران و جوانان استان کرمان است با انباشتی از بدهی مواجه شده است.

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تیم فوتبال مس کرمان چند بازی دوستانه خوب انجام داده و سه اردو عالی هم پشت سر گذاشته که با تیمی منسجم وارد مسابقات خواهد شد.

امیرخسروی به سایر تیم‌های مس کرمان اشاره کرد و افزود: مربیان تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان چندی پیش معرفی شدند و هم اکنون تیم‌های پایه نیز کار خود را آغاز کرده‌اند.

او تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال آکادمی باشگاه مس کرمان یکی از بهترین آکادمی‌ها در سطح کشور خواهد بود.

امیرخسروی بیان داشت: تیم فوتبال مس نوین کرمان که متاسفانه فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کرد، این فصل با هدایت رسول نامجو که یکی از مربیان با دانش باشگاه مس کرمان است کارش را آغاز کرده و مورد حمایت و پشتیبانی جدی مدیران این باشگاه نیز قرار دارد، برای کسب موفقیت و توجه اصولی به بازیکنان بومی پیش خواهد رفت.

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برای تیم مس نوین همچنین یک فراخوان تست‌گیری ویژه بازیکنان بومی صادر شده است تا این تیم با درخشش بچه‌های کرمان در مسیر پیروزی قرار گیرد.

امیرخسروی افزود: تیم والیبال مس کرمان نیز با ترکیبی از بومی‌ها وارد رقابت‌های لیگ یک خواهد شد.

او تصریح کرد: برای نخستین بار با همکاری هیئت والیبال، شورای راهبردی والیبال باشگاه مس کرمان با نظارت معاون فنی این باشگاه تشکیل شده است که با طرح‌های خوبی پیش می‌روند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200