رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انفجار یک منزل مسکونی و جان باختن یک نفر از شهروندان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی “رضا میرزایی” ، در تشریح این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت 15 و 10دقیقه امروز اول دی ماه در بلوار آیت الله خامنه ای خیابان رز اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره  1 و 6 در قالب چند اکیپ اطفاء حریق، جستجو و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: در این حادثه انفجار باعث تخریب منزل شد که با توجه به شدت انفجار و حریق جزئی که در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.

وی  اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه با استفاده از سگهای زنده یاب در محل حضور یافتند تا از وجود احتمالی دیگر ساکنین در زیر آوار اطمینان حاصل شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد :متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین به علت تخریب منزل در اثر انفجار جان باخته است که توسط آتش نشانان از از زیر آوار خارج شد.

میرزایی خطاب به شهروندان گفت: لازم است شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل سرما نکات ایمنی و پیشگیری را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت نمایند تا دیگر شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200