رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر : 11072
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن مردم در زمان ثبت نام دانش آموزان رعایت شود
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان:

تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن مردم در زمان ثبت نام دانش آموزان رعایت شود

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی نظارت بر فرایند ثبت نام در مدارس استان تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن مردم در زمان ثبت نام دانش آموزان رعایت شود.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد فیروزی در این جلسه گفت: تسهیل فرایند ثبت‌نام یکی از اهداف مهم برقراری عدالت آموزشی در راستای تکریم اولیا و دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس با آگاهی از دستورالعمل‌ها و رعایت قوانین و مقررات ثبت نام، با حوصله و سعه صدر در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق والدین و دانش آموزان اقدام و پاسخگوی آنان باشند.

فیروزی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در مدارس در هنگام ثبت نام یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است به شاخص‌های ثبت نام در مدارس اشاره کرد و از بازرسان و ارزیابان آموزش و پرورش خواست که با دقت کامل بر نحوه ثبت نام نظارت کنند و بعد از هر بازدید گزارشی از مشکلات و نواقص را در جلسه‌ای با مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی ارائه کنند و به رفع آن‌ها بپردازند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: دانش‌آموزان باید بدون لحاظ کردن شرط معدل و یا آزمون ورودی بتوانند در یک شرایط عادلانه در مدرسه محدوده جغرافیایی محل سکونت خود ثبت نام کنند.

احمد فیروزی به اهتمام و جدیت تیم ارزیابان آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: در نظارت‌ها به دنبال اجرای قانون و پیشگیری از تخلف هستیم و بدین منظور بیش از ۲۰ تیم ارزیابی در برنامه زمانبندی و مشخص شده تا پایان زمان ثبت نام بطور مستمر بر این موضوع در سطح استان نظارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود یکهزار و ۹۰۰فرم نظارت بر ثبت نام در مدارس استان کرمان در سامانه نظارت ثبت شده است بر ارزیابی از روند ثبت نام در شهرستان ها و مناطق استان به صورت جدی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200