رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

شهردار کرمان تأکید کرد: همکاری شهرداری کرمان با مجموعۀ گلزار شهدا، باید تداوم داشته باشد.

سعید شَعرباف، در نشست با احمد گروهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و محمدرضا حسنی سعدی، مدیر گلزار شهدای کرمان، بر انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و گلزار شهدای کرمان برای تداوم فعالیت‌های فرهنگی در محدودۀ «پریسان قائم(عج)» و گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانۀ دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، از اقدامات مختلف شهرداری کرمان برای آماده‌سازی شهر خبر داد و گفت: در همین زمینه طی تفاهم‌نامه‌ای، طراحی آثار مربوط به حوزۀ فرهنگ ایثار و شهادت، به حوزه هنری واگذار شده است.
شهردار کرمان، نگاه دقیق هنری به تولید آثار گرافیکی برای شهدا ازجمله سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را مهم دانست و گفت: تولید آثار هنری باید با حساسیت و دقت فراوان انجام گیرد؛ بنابراین، این بخش از کار به حوزه هنری واگذار شده تا با استفاده از هنرمندان کرمان و سایر نقاط کشور، آثار فاخر و عمیق تولید شود.
شَعرباف افزود: این آثار در نقاشی‌های دیواری و فضاهای محیطی شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی همچنین درخصوص ارایۀ خدمات مختلف به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر کرمان قول مساعد داد و گفت: در این رابطه می‌توانیم طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، خدمات مختلفی را در حوزه‌های حمل‌و‌نقل عمومی و سایر تجهیزات، مکان‌ها و فضاهای شهری، به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ارایه دهیم.
شهردار کرمان افزود: در حوزۀ مشوق‌هایی برای کاهش عوارض شهرداری نیز می‌توانیم به ایثارگران کمک کنیم که این مهم نیازمند بستۀ پیشنهادی مشخص برای ارایۀ به شورای اسلامی شهر و اخذ مصوبه شوراست.
در این نشست، احمد گروهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با اشاره به برخی کمبودهای این نهاد جهت خدمت‌دهی مناسب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، خواستار همکاری شهرداری کرمان با بنیاد شهید شد.
محمدرضا حسنی سعدی، مدیر گلزار شهدای کرمان نیز از اقدامات جهادی شهرداری کرمان در آماده‌سازی شهر، پیاده‌راه‌سازی مسیر گلزار شهدا و بهسازی ورودی‌های گلزار شهدا، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200