رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر : 9954
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : توقیف خودرو‌های شوتی برای امن کردن محور‌ها
فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد؛

توقیف خودرو‌های شوتی برای امن کردن محور‌ها

فرمانده انتظامی استان کرمان امروز گفت: خودرو‌های شوتی را توقیف می‌کنیم تا مسیر‌ها و محور‌ها را برای رانندگان و مسافران نوروزی ایمن کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: برگزاری قرارگاه نوروزی با حضور مدیران کل درکرمان نشان از همت والای همه مسئولین برای فراهم کردن بستر امن و آرام برای مسافران نوروزی برای حفاظت از جان و مال و ناموس مردم است.

او با اشاره به اینکه در خصوص حوادث چهارشنبه سوری تاکنون در کرمان مشکلی نداشتیم؛ افزود: بخشی از ماموریت ما در چهارشنبه سوری است که امسال نیز هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های همکار انجام شده است و خانواده‌ها بایستی بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند تا فرزندان خود به دلیل هیجاناتی که دارند و استفاده از ترقه‌ها خاطره بدی از خود به جای نگذارند و پلیس هم کار خود را در خصوص پیشگیری از خطرات انجام می‌دهد.

سردار ناظری تصریح کرد: در خصوص خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی و کلاهبرداری‌های مجازی در خصوص خرید و فروش مواد محترقه و همچنین آموزش ناقص و اشتباه در خصوص ساخت و تهیه مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در بحث صیانت از مردم گروه‌های جهادی دراستان باهماهنگی استانداری و سپاه تشکیل شده است تا در ایام عید در جاده‌ها از جان مردم مراقبت کنند و موکب‌هایی نیز راه اندازی شده تابستر امنی را برای مردم فراهم کنیم.

او گفت: برخورد با خودرو‌های شوتی نیز در دستور کار است و در مسیر‌های تردد و ورودی یا خروجی آن‌ها نیرو‌ها مستقر هستند و خودرو‌های شوتی را توقیف می‌کنیم تا مسیر‌ها و محور‌ها را برای رانندگان و مسافران نوروزی ایمن کنیم.

او افزود: در حوزه پیشگیری ازسرقت و برخورد با سارقان پیگیری شده تا سارقان در ایام نوروز آزاد نشوند تامردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

او با اشاره به وجود مشکلات به وجود آمده معتادان متجاهر گفت: به منظور آسایش و آرامش مردم در قالب طرح‌های مختلف معتادان متجاهر را جمع آوری کردیم و به مراکز مراقبت و نگهداری تحویل دادیم تا اقدامی در شهر نداشته باشند.

سردار ناظری گفت: ۴۹۰واحد گشتی درحوزه پیشگیری ازسرق فعال هستند و همچنین از ظرفیت بسیج و پلیس‌های افتخاری استفاده می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200