رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
مسئول امور شهرستان ها انجمن یوگا کشور در کرمان؛

توسعه علمی یوگا بدور از مسائل خرافی و انتزاعی

نیلوفر رسولیان مسئول امور شهرستان ها و مناطق آزاد انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی کشور در جلسه با مربیان یوگا استان کرمان مطرح کرد: مسائل خرافی و انتزاعی باید از یوگا خارج شود و یوگا بصورت علمی و با دانش روز توسعه یابد.

به گزارش یزدان کرمان، دکتر رسولیان با اشاره بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای ، همدلی ، همکاری و اتحاد را در توسعه ورزش یوگا حائز اهمیت دانست.

وی تصریح کرد: همگی تلاش میکنیم تا موجب توسعه یوگا شویم ولیکن اینکه تا چه اندازه می توانیم خودمان را مدیریت کنیم بسیار مهم است و مدیریت خودمان و نیروهایمان می‌تواند امور را با قدرت و شتاب بیشتری به سمت پیشرفت و رشد سوق بدهد.

دکتر رسولیان با اشاره به اینکه مفهوم همگانی می گوید ورزش باید در دسترس همه باشد و همه به راحتی ورزش کنند: خاطر نشان ساخت: ورزش یوگا می تواند با کمترین امکانات و در هر فضایی اجرا شود و به مفهوم همگانی بودن ورزش نزدیک است.

وی رعایت قوانین و مقرارت بر اساس حقوق ورزشی تاکید کرد و گفت: در هر کشوری قوانینی حاکم است و همه باید به قوانین احترام بگذارند، رشته یوگا هم از این قاعده مستثنی نمی باشد

دکتر رسولیان اظهار امیدواری کرد: ما باید اجازه بدهیم همه در رشته یوگا وارد شوند بطوریکه به جایی برسیم که هر خانواده یک فرد یوگا کار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200