رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
  • کد خبر : 4061
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : توجه به مناطق کمتر توسعه یافته لازمه ایجاد عدالت آموزشی است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

توجه به مناطق کمتر توسعه یافته لازمه ایجاد عدالت آموزشی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته لازمه ایجاد عدالت آموزشی است از برگزاری ۳۵ هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت آموزشی ویژه معلمان مدارس مناطق جنوبی استان با همکاری شرکت صنعتی معدنی گهر زمین خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد اسکندری نسب در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی استان با بیان اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته لازمه ایجاد عدالت آموزشی است افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات موثری در این زمینه با همکاری بنگاه های اقتصادی در مناطق جنوبی استان رخ داده است.
وی با اشاره به جذب معلمان حق التدریس و پیش دبستانی در استان گفت: خوشبختانه بالای ۹۵ درصد نیروی انسانی مناطق جنوبی و شرقی استان بومی است و این بیانگر آینده ای روشن در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.
وی تشکیل مثلث اولیا، معلم و دانش آموز را لازمه تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری دانست و افزود: برگزاری دوره های آموزشی ویژه اولیا، دانش آموزان و معلمان در مناطق جنوبی در دستور کار قرار گرفته که نقش موثری در افزایش کارآمدی و بهره وری داشته است.
اسکندری نسب مهارت آموزی در این مناطق را لازمه کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش و رشته ریاضی ضرورتی انکار ناپذیر در جهت ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس تفاهم منعقد شده با شرکت صنعتی معدنی گهر زمین تمامی دانش آموزان مناطق جنوبی که رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب کنند بورسه این شرکت خواهند شد.
احمد اسکندری نسب با اشاره به درخشش دانش آموزان مناطق جنوبی در کنکور سراسری ۹۹ گفت: با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی کنکور در مناطق جنوبی اطمینان داریم در کنکور ۱۴۰۰ نیز دانش آموزان این مدارس خوش بدرخشند.
وی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم به صورت حضوری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ها ی امتحانی تاکید کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200