رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر : 12901
  • مشاهده : 21 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : تقدیر هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان از نیرو های مسلح

هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان از نیرو های مسلح (نیرو هوایی ارتش) به مناسبت هفته ارتش و تحقق وعده صادق تقدیر کرد.

به گزارش یزدان کرمان، هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان همایش فرهنگی ورزشی قدردانی از نیروهای مسلح به مناسبت پیروزی شکوهمند وعده صادق و گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی را در شهرک هوانیروز کرمان با حضور امیر رشیدی و آقایان کمساری نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، مطهری رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در جمع نیروهای دلاورمرد ارتشی و ورزشکاران کرمانی به پاس قدر دانی از شجاعت و ایستادگی این غیورمردان ارتش شهر کرمان برگزار کرد.

روح اللّٰه مطهری رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتشی عنوان کرد: به همین مناسبت برنامه ی جامع ورزشی از سمت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان که با مشارکت تعداد ۶ کمیته از زیرمجموعه کمیته های هیات ورزش های همگانی به میزبانی شهرک هوانیروز انجام و در پایان با اهدای گل به امیر رشیدی و کارکنان خدوم ارتش در جهت تقدیر و تشکر از زحماتشان پایان پذیرفت.

همچنین وی افزود: وعده صادق جواب محکمی بود به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدضله) که دوران بزن در رویی تمام شده است، این کار انجام شد و بنا به همین موضوع میمنت تقدیر و تشکر از دلاورمردان سپاه، ارتش، فراجا و بسیج که پشتیبان این عملیات بزرگ بودند را انجام دادیم.

امیر رشیدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در راستای برگزاری این همایش بیان کرد: وعده صادق در پی فرمان تاریخی امام خامنه ای (مدظله) به نیروهای مسلح دادند که اسرائیل باید تنبیه شود صورت گرفت و جا دارد از تمامی نیروهای مسلح کشور که زحمات زیادی در بحث امنیت دارند تشکر کنم و نیز روز و هفته ارتش را به دلاورمردان ارتشی و مردم عزیز کشور تبریک عرض می کنم. ان شاالله عملیات وعده صادق باعث شود هیچ دشمنی جرات نکند نگاه چپ به میهن عزیز داشته باشد و این کاری که انجام شد در حافظه ی تاریخ خواهد ماند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، دکتر کمساری ضمن حضور در این مراسم و تبریک روز و هفته ارتش بیان داشت: عملیاتی که به عنوان وعده صادق انجام شد نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد و واجب بود که این اتفاق انجام شود تا دشمنان این مرز و بوم بفهمند که دوران بزن در رویی تمام شده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر کسی بخواهد در هر جای دنیا نگاه چپی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، سیلی محکمی را خواهند خورد.
وی افزود: جا دارد تشکر کنم از سپاه پاسداران مقتدر و ارتش که پشتیبان این عملیات بزرگ بودند و امیدواریم اسرائیل بفهمد که نمی تواند به جمهوری اسلامی ایران شوخی کند و هرگونه اقدام یا عملی با عکس العمل بسیار قوی ایران روبه رو خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200